ØV hvor jeg dog HADER dette her... {{forumTopicSubject}}
For på tirsdag så skal jeg til begravelse af en meget kær og god ven af mig som i mange lange år også har været opdrætter af hvide persere men så nu har valg gr. cancer at følge sine forhenværende katte over "regenbuebroen".
Men med til den begravelse det skal jeg altså for det er jo det mindste da han har gjort så meget godt for mig i gennem tidernes løb. Dog føler jeg for han kone som der lige som jeg sidder i kørestol og var meget afhængig at Erwin men som sagt så skal vi til bisættelse her på tirsdag i Terslev Kirke kl. 11.00 og jeg har lige været oppe for at bestille en ordenlig samt forhåbenlig flot bårebuket.
Men må han så hvile i fred ham det lange rær for i mine tanker vil han nu altid være tro mig
Mega Knuzere
Lene M.
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 50 Svar: 154
Begravelser er aldrig sjovt, dog synes jeg tit det styrker båndende mellem de deltagende, i og med at man tør vise sine følelser åbent, og det kan have en helt befriende virkning, hvis du forstår.....
Den værste begravelse jeg har været til, var min kusines lille dreng på 8 mdr. der døde, uha det var slemt!!
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 97 Svar: 1.339
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Jeg skal til begravelse på mandag, da en god ven af familien, en af min fars meget gode venner er død.
Jeg havde tænkt en del over det, og fandt ud af jeg ikke ville med.
Jeg har aldrig været til begravelse, og jeg kan slet ikke forholde mig til det.
Men da jeg snakkede med min far idag, hvor han fortalte mig hvornår begravelsen er, sagde han at det vil betyde meget hvis jeg tager med.
Og så synes jeg SLET ikke jeg kan tillade mig ikke at komme..
dec 2005
Følger: 231 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 46 Svar: 357
Men jeg savner ham nu stadig og det er på trods af at det var i '94 han sagde farvel til denne verden og nu så smutter Erwin så også og det er da bare noget møg syntes jeg for det er mindst lige så synd for hans kone som der som sagt lige som jeg sidder i kørestol men er endnu mere afhængig af hjælpe end jeg nu engang er.
Men sådan er livet jo åbenbart så uretfærdigt sat sammen til tider ØV
Mega Knuzere
Lene M.
ØV hvor jeg dog HADER dette her...