{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

ØV hvor jeg dog HADER dette her... {{forumTopicSubject}}

For på tirsdag så skal jeg til begravelse af en meget kær og god ven af mig som i mange lange år også har været opdrætter af hvide persere men så nu har valg gr. cancer at følge sine forhenværende katte over "regenbuebroen".
Men med til den begravelse det skal jeg altså for det er jo det mindste da han har gjort så meget godt for mig i gennem tidernes løb. Dog føler jeg for han kone som der lige som jeg sidder i kørestol og var meget afhængig at Erwin men som sagt så skal vi til bisættelse her på tirsdag i Terslev Kirke kl. 11.00 og jeg har lige været oppe for at bestille en ordenlig samt forhåbenlig flot bårebuket.
Men må han så hvile i fred ham det lange rær for i mine tanker vil han nu altid være tro mig smiley

Mega Knuzere

Lene M.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ØV hvor jeg dog HADER dette her...
  • #1   23. maj 2008 øv hvor trist, - ja det er aldrig let at sige farvel til nogen man holder af :´(

Begravelser er aldrig sjovt, dog synes jeg tit det styrker båndende mellem de deltagende, i og med at man tør vise sine følelser åbent, og det kan have en helt befriende virkning, hvis du forstår.....

Den værste begravelse jeg har været til, var min kusines lille dreng på 8 mdr. der døde, uha det var slemt!!

• #2   23. maj 2008 Begravelser er jo ikke det sjoveste man kan gå til så jeg forstår dig udemærket godt

• #3   23. maj 2008 Jeg kan godt forstå dig.
    Jeg skal til begravelse på mandag, da en god ven af familien, en af min fars meget gode venner er død.
    Jeg havde tænkt en del over det, og fandt ud af jeg ikke ville med.
    Jeg har aldrig været til begravelse, og jeg kan slet ikke forholde mig til det.
    Men da jeg snakkede med min far idag, hvor han fortalte mig hvornår begravelsen er, sagde han at det vil betyde meget hvis jeg tager med.
    Og så synes jeg SLET ikke jeg kan tillade mig ikke at komme..

• #4   24. maj 2008 Jeg har da selv været med til min egen fars begravelse og han døde alt for ung da han nu kun var de 63 men det var af galoperende lungecancer så hvad kan man så gøre der ikke og en dyt smiley
    Men jeg savner ham nu stadig og det er på trods af at det var i '94 han sagde farvel til denne verden og nu så smutter Erwin så også og det er da bare noget møg syntes jeg for det er mindst lige så synd for hans kone som der som sagt lige som jeg sidder i kørestol men er endnu mere afhængig af hjælpe end jeg nu engang er.
    Men sådan er livet jo åbenbart så uretfærdigt sat sammen til tider ØV

Mega Knuzere

Lene M.

Kommentér på:
ØV hvor jeg dog HADER dette her...

Annonce