{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er katten ved navn 1½?
  • #1   26. jun 2008 Sjovt nok Johanna, den husker jeg godt, så det må være meget længe siden den har været her. Kender desværre ikke til hvad der er blevet af den.

• #2   26. jun 2008 1½ var min kat - han flyttede pludselig ind under min seng, og valgte at blive dér (tror han var naboens gårdkat, før han pludselig befandt sig i mit hus...)

Jeg er flyttet til Odense, hvor jeg ikke kunne have ham med. Han bor hos min kusine nu på en gård, hvor han får kost og logi, og har masser af plads til at fange mus.
    Han blev aldrig særlig glad for at være indekat, så livet som musejæger passer ham vist fint smiley

Jeg valgte at slette ham for længe siden, fordi jeg ikke bor sammen med ham længere og kan følge ham.

Men ingen grund til bekymring, han lever det frie liv og lader til at være tilfreds med det smiley

Jeg kan evt. oprette et fotoalbum med billeder, hvis det kunne have interesse. For han er stadig en flot kat, på trods af det krøllede øre smiley

• #3   26. jun 2008 Det må du meget gerne, <b>Michelle</b>. Han var lidt speciel for mig, selvom jeg aldrig kendte ham personligt. Det var jo mig der fandt på hans navn, husker du nok. ((c; )

Poteknus og -lettelse herfra.

• #4   26. jun 2008 Hehe, jo jeg kan sagtens huske at du fandt på hans navn - et yderst passende navn efter min mening smiley

Men jo, så opretter jeg da lige et album snarest, så du kan gense ham. Det bliver nok noget af et chok, for han er vokset betydeligt siden sidst smiley

• #5   26. jun 2008 Tager du ikke også et af hans gamle billeder? Jeg kan godt lide dét billede hvor han sidder og kigger - dét jeg på et tidspunkt redigerede i Photoshop til dig, men bare det originale.

Potekram.

• #6   26. jun 2008 Det var dejligt, at høre nyt om ham, jeg syntes også det er sjovt, at jeg kan huske netop denne kat så længe efter.

• #7   26. jun 2008 Johanna: Jo, jeg smider bare de bedste billeder jeg har af ham ind i albummet - dér er det billede helt sikkert iblandt smiley
    Men skal lige have samlet billederne... de ligger på cd'er rundt omkring. Jeg er lidt af et rodehoved. Men det bliver gjort i dag smiley

Lotte: Hehe, ja, det er da sjovt at du stadig ka huske ham oss.. Pænt af dig oss at vise interesse for ham smiley

• #8   26. jun 2008 Jamen Michelle:)), han var jo en lille kær charmetrold og så med det øre he he.

Kommentér på:
Hvor er katten ved navn 1½?

Annonce