{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor er ingen interesseret ?
  • #1   8. jul 2008 tror der er så maaaange katte til salg pt. vær tålmodig der skal nok være en køber til dine killinger :o)

• #2   8. jul 2008 måske fordi du sælger norske skovkatte killinger, uden tilsyneladende at eje norske skovkatte. (du har ingen oprettet i din profil)det ser mærkeligt ud i manges øjne. desuden heller ingen billeder pga tekniske problemer, trods det at du har billeder alle andre steder.

• #3   8. jul 2008 jeg har da en norske skovkat... hun er bare ikke oprettet, og bliver det ikk før min computer dur igen.. problemet er at min computer er i stykker, og er nød til at bruge min mors.. men er du interesseret sender jeg dig gerne et billede på mms, det har jeg også skrevet...

• #4   8. jul 2008 er ikke interesseret i killingerne, da jeg ikke står og skal have flere katte. ville blot hjælpe- nu du selv spørger til hvorfor du har svært ved at komme af med dine killinger.
    man skal se sig godt for ved killingekøb, og for mig skal der meget lidt usikkerhed til før jeg holder mig helt væk. der har været så mange uheldige købere, at folk gudskelov efterhånden har lært at være forsigtige.

• #5   8. jul 2008 glemte at tilføje... det er højsæson for killinger. kig blot i marked. de sælges i hundredevis, så det er heller ikke det mest heldige tidspunkt, hvis man vil finde nye gode ejere.

• #6   8. jul 2008 betina din norske skovkatte mor hun er bare dejlig

• #7   8. jul 2008 det skal nok komme, bare vær glad for at folk ikke køber den INDEN de tager på ferie :o) men venter til efter ferien :o)

syntes det er fine billeder du har taget så de skal nok blive solgt, du kan evt oprette en profil til dem, det er jo dine, så kan du beskrive hver enkelt killing lidt bedre osv :o)

• #8   8. jul 2008 Jeg tror det samme som Tinna når huskatte koster 500 kr vil folk hellere have en gratis og så kan de selv vælge hvornår den skal vac smiley

• #9   9. jul 2008 Hvorfor ingen er interesseret??? ja, det er næppe fordi der er noget galt med killingerne, men er du da ikke klar over, at der ikke just er mangel på katte?

Kommentér på:
Hvorfor er ingen interesseret ?

Annonce