280 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

ud og kikke på hus på torsdag wee ud og kikke på hus på torsdag wee

Så skal vi kikke på hus på torsdag i en lille by ude på landet ihh hvor jeg glæder mig

Den er 120 ca. i 2 plan og der er have til og skur og voliere til diverse dyr udendørs.
På samme vej som mine forældre.
Der går nogen md. inden den er indflytnings klar og det passer også fint da jeg skal ha opsagt den lejlighed vi bor i nu.
huslejen er 4000 plus forbrug, det er da ikke slemt for et helt hus er det??
Det ligger ved siden af en lille fabrik som jeg måske kan få arbejde på, det ville bare passe helt perfekt sammen smiley
Ihh sorry men syns lige jeg ville dele det med jer andre hihi

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ud og kikke på hus på torsdag wee
  • #1   30. sep 2008 Huslejen lyder ikke slem, men nu oplyses der jo ikke noget om husets alder, vinduer, fjernvarme eller oliefyr - for det har MEGET at sige nu man går vinteren i møde.
    Kan tydeligt huske en vinter jeg boede i stuehuset på en gård sammen med 2 venner - det kostede os næsten 20.000 at fyre op med olie over vinteren fordi huset var af ældre dato med dårlig isolering smiley

Men held og lykke med det smiley

• #2   30. sep 2008 skal lige siges der er brændeovn smiley og mine forældre bor lige to min. gåtur derfra og de har pind til at fyre med smiley

• #3   30. sep 2008 uhhhh det lyder dejligt, held og lykke med det ;O) og nøøøøj det er billigt :O)

Kommentér på:
ud og kikke på hus på torsdag wee

Annonce