416 visninger
|
Oprettet:
Harm over folk som sælger katten ved flytning {{forumTopicSubject}}
fatter ikke folk... de har en kat eller flere katte og sætter den til salg fordi de skal flytte og ikkekan tage den med..finder man ikke lejlighed eller hus hvor man må tage sine dyr med. eller holder man bare ikke nok af dem ?
jeg ville aldrig flytte et sted hen hvor jeg ikke måtte få mine mise bamser med..
bliver så frutreret over folk der sælger deres kat pga af flytnig.. det en dårlig undskyldning !!
Undskyld mit sure opstød... skulle bare lige af med lidt varm luft
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 599
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 27
Så min pointe er.. Det er ikke alle der bare vælger at "sælge" sin kat fordi de skal flytte og "ikke holder nok af dem".. I mit tilfælde blev jeg nødt til det...
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 27
apr 2008
Følger: 90 Følgere: 84 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.349
det Amigo nævner med at man skal have barn, og så skal sælge/omplacere katten.. ja der står jeg også af.. Var katten et midlertidigt barn?? Jeg hentyder ikke til nogen bestemt annonce, bare generelt.
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 43
jeg skifter alt grus hver uge. der skal ikke lugte af kat.er så heldig at bo i stuen så når mine løber er der ingen der hører det. Desuden er det ikke værer end at have teeange børn. de kan virkelig larme
kan hvertfald godt høre når pigerne på 2 sal går ned BUM BUM BUM Hee. så kan fok smile af børnene kan de også over katterne.
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 126
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 126
Jeg blir' stadig bare harm over at nogen ikke har forståelse for folks situation, og kalder det en dårlig undskyldning..... Det kan bare ikke være rigtig når alle ved hvordan boligsituationen ser ud i Danmark.
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 60 Svar: 216
Harm over folk som sælger katten ved flytning