{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

Harm over folk som sælger katten ved flytning {{forumTopicSubject}}

fatter ikke folk... de har en kat eller flere katte og sætter den til salg fordi de skal flytte og ikkekan tage den med..finder man ikke lejlighed eller hus hvor man må tage sine dyr med. eller holder man bare ikke nok af dem ?
jeg ville aldrig flytte et sted hen hvor jeg ikke måtte få mine mise bamser med..
bliver så frutreret over folk der sælger deres kat pga af flytnig.. det en dårlig undskyldning !!

Undskyld mit sure opstød... skulle bare lige af med lidt varm luft

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Harm over folk som sælger katten ved flytning
  • #1   25. okt 2008 bente w .. ser det ikke altid som en dårlig undskyldning. Tror folk hvis de kunne ville tage deres katte eller andre dyr med , men inden for lejeboliger hænger de boligselskaber hvor det er tilladt at have dyr altså ikke på træerne. Og mange private udlejere vil ikke have lejere med husdyr fordi de er bange for hvad der kan blive ødelagt

• #3   25. okt 2008 Er fuldstændig uenig, for i nogen situationer er der bare ikke nogen anden udvej end at prøve at omplacere sine katte eller finde en anden løsning. Jeg er fx lige flyttet i egen lejlighed da min mor stod og skulle til at flytte til kbh fordi hendes gamle arbejdsplads lukkede og pludselig stod hun uden arbejde. Hun fik så nyt job i kbh og flyttede derover. Havde 3 missere. 2 på 11 år og 1 på ca. 1 år. De var alle udekatte og havde ikke mulighed for at komme ud hverken der hvor jeg flyttede hen eller i kbh. Fandt så et nyt hjem til min kat Tulle på 1 år, hvor hun havde mulighed for at komme ud osv. Desværre endte det lidt anderledes med mine to andre missere smiley Dyrlægen sagde at det ville være dyreplageri grundet deres alder at omplacere eller holde dem indenfor i en lejlighed, hvor de ikke havde mulighed for at komme ud.. Så de blev aflivet. Har aldrig grædt så meget. De var de bedste missere nogensinde og det har virkelig været hårdt for mig at skulle af med mine katte.
    Så min pointe er.. Det er ikke alle der bare vælger at "sælge" sin kat fordi de skal flytte og "ikke holder nok af dem".. I mit tilfælde blev jeg nødt til det...

• #4   25. okt 2008 Det mente dyrlægen fordi de var så gamle.. desuden havde den ene fremadskridende gigt...

• #6   26. okt 2008 Ang. at sælge pga flytning, er jeg enig i, at der er forskellige situationer hvor det kan være nødvendigt. Man er nødt til, at se på det enkelte tilfælde.
    det Amigo nævner med at man skal have barn, og så skal sælge/omplacere katten.. ja der står jeg også af.. Var katten et midlertidigt barn?? Jeg hentyder ikke til nogen bestemt annonce, bare generelt.

• #7   26. okt 2008 nu vil jeg lige blander mig. jeg bor i lejlighed og her må vi ikke have husdyr. DOG har jeg 2 katte. som også halvdelen af vejens beborer har. Noglegange må man tage en changce og tage katten med sig. de fleste steder er det lige gyldigt så længe katten ikke går ude og der ikke lugter af kat inde fra dig lejlighed samt katten ikke bruger dagen på at hyle.

jeg skifter alt grus hver uge. der skal ikke lugte af kat.er så heldig at bo i stuen så når mine løber er der ingen der hører det. Desuden er det ikke værer end at have teeange børn. de kan virkelig larme smiley
    kan hvertfald godt høre når pigerne på 2 sal går ned BUM BUM BUM Hee. så kan fok smile af børnene kan de også over katterne.

• #8   26. okt 2008 Jeg blir mere harm over folk der slet ikke har forståelse for at andre mennesker kan stå i en situation hvor det er nødvendigt at omplacere deres kat. Kan i min vildeste fantasi ikke forstå, at bare fordi man selv har det "lunt og godt", at man så har et behov for at se ned på folk der ikke er ligeså heldig som en selv.... Flyning er da om noget en go og "lovlig" grund, og specielt fordi man i dagens danmark skal være MEGET heldig for at finde et sted at bo hvor et husdyr, og endnu værre er det at finde et sted hvor man må ha' flere, og endnu, endnu værre at finde et sted hvor man må ha BÅDE hund og kat..... Nogen gange må man bare vælge og det er da fuldstændig forståeligt.

• #9   26. okt 2008 Lis D.... Jeg har så stor respekt for opdrættere som dig, og ja jeg ville ønske der var mange flere som dig. Jeg ville heller aldrig sælge til helt unge mennesker, netop af den grund at de er for "flyvsk" (selvfølgelig ikke alle, men)

Jeg blir' stadig bare harm over at nogen ikke har forståelse for folks situation, og kalder det en dårlig undskyldning..... Det kan bare ikke være rigtig når alle ved hvordan boligsituationen ser ud i Danmark.

• #11   26. okt 2008 jeg har selv en søn på 6 mdr. og havde katte inden og fik da os katte igen selvom han var der og de andre er væk. og det er som om at have tre babyer her hjemme. og jeg syntes os det dybt godnat at flytte sin kat pga af at man får et barn..

Kommentér på:
Harm over folk som sælger katten ved flytning

Annonce