{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
291 visninger | Oprettet:

Hjælp! (Mangel på opdragelse.) {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for hjælp!
Min barndom har været meget turbulent, og jeg har af forskelige årsager ikke fået den opdragelse, de fleste, hvis ikke alle mennesker har fået. Jo, jeg har fået en kanon opdragelse hos min ene plejefamilie, som jeg, i dag desværre, valgte at stikke af fra. Men det er jo begrænset hvor meget man kan nå at lære på 3 1/2 år...
Det har gjort, at jeg i dag har store problemer... Jeg tænker rigtig meget over de ting jeg gør, men vælger desværre oftest den forkerte udvej...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! (Mangel på opdragelse.)
  • #1   3. jan 2009 Er der nogen der kan give mig nogle gode råd? Eller nogen der ved hvad jeg kan gøre....?
    Det er ment dybt alvorligt. En af grundene til at jeg ikke har fået den opdragelse jeg mangler er, at min bio mor er psykisk syg, og først gav efter for kommunens anstrengelser for at fjerne mig, da jeg var 11 1/2 i november 1999.
    Jeg håber virkelig på at du/i kan hjælpe ved at give et godt råd eller lign...
    På forhånd tak...

• #2   3. jan 2009 Jeg har ikke den opdragelse som mange tager som en selvfølge... Selv min kæreste gør det, og han ved hvad jeg har været igennem... De ting som han bare har på rygraden, dem har jeg ikke... Og det går mig virkelig på...

• #3   3. jan 2009 Jeg er så ked af at jeg ikke er som alle andre. Jeg har lige været igennem en depression, som jeg ikke vil tilbage til...
    Det hele er bare så uoverskueligt. Jeg kan squ ikke blive ved med at holde til det...

• #6   3. jan 2009 Ok... Det lyder rart... Det der er galt det er, at der er så mange dagligdags ting, som går galt, eller jeg ved ikke hvordan jeg skal reagere... Lige nu kan jeg ikke komme på noget eksempel... Men det er rart at jeg kan skrive og snakke med dig...

• #8   3. jan 2009 Dejligt... Har lige sendt en pb
    Hvis der er andre der ligger inde med gode råd, tages de imod med kyshånd...

• #9   3. jan 2009 Hej Charlotte..
    Når jeg ser hvad du tænker, tror jeg egentlig ikke det er opdragelsen du mangler, for det lyder til du inderst inde godt ved, hvad der er rigtigt og forkert, men måske bar har svært ved at føle det, når du står i de forskellige situationer?
    Jeg har selv haft en god barndom, men uden min far, som døde da jeg var et halvt år. Mig og mine 2 søskende lider alle af lungesygdom og den fik bugt med min søster i 2001. Da min bror så oss blev alvorligt syg og skulle have nye lunger, ændrede jeg mig. Jeg kan ikke tackle forskellige situationer, f.eks hvis nogle er kede af det, sure eller lign.. Jeg er meget indelukket og har nu gået sygemeldt i et år.
    Ligesom dig tænker jeg utrolig meget over de ting jeg gør og tror altid folk hader mig.

Tror først du skal lære at acceptere dig selv, du er som du er og så tror jeg på man nok skal få det hele lært hen af vejen, hvis man har støtte fra sin kæreste og venner. Tror det største skridt er at indse at man har et problem.
    Ved ikke om du ka bruge det her til noget overhovedet, men hvis du har lyst kan du bare skrive.

• #10   3. jan 2009
    Snak med sagsbehandler om, hvilke muligheder der findes. Måske psykologsamtaler eller lign. for at afklare, hvad du bedst kan have noget ud af. Måske ville det være godt for dig at komme i en gruppe, hvor du kan være sammen med ligestillede. SIND har forskellige pårørendegrupper, og sikkert også grupper for voksne børn af psykisk syge forældre (det har de i hvert fald haft).

Held og lykke.

Kommentér på:
Hjælp! (Mangel på opdragelse.)

Annonce