{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Venter sit 14. barn! {{forumTopicSubject}}

<b>De første 13 blev tvangsfjernet!

</b>- Jeg stopper ikke med at føde børn, før myndighederne lader os beholde et af dem.

Den groteske udmelding kommer den 36årige Theresa Winters med, og det ser ud som om, at hun mener det. Den storrygende kvinde venter sit 14. barn. Hun bor med sin mand i en et-værelses lejlighed i den engelske forstad Luton udenfor London, og de er begge på bistandshjælp.

<b>Vi vil have hjælp
</b>- Det eneste, vi ønsker, er at blive en familie og tage os af vores børn. Det er meget forstyrrende. Vi ønsker hjælp fra myndighederne, men de vil ikke hjælp os, siger Theresa.

Som teenager blev hun selv tvangfjernet fra sine forældre, og hun anklager nu de sociale myndigheder for ikke at give hende en chance for at få den familie, som hun ønsker sig sammen med sin mand. Til den engelske avis Mirror har hun dog udtalt, at det var rigtigt af de sociale myndighederne at fjerne de første 13 børn, men at hun nu har ændret sig og er ”faldet til ro”.

Hun og hendes mand fik fjernet deres 13 første børn inden de fyldte to år, på grund af omsorgssvigt og manglende forældreevne. Man mente ikke, at børnene var i sikre hænder hos dem.

<b>Hun bør tvangssteriliseres
</b>Nu er Theresa 25 uger henne med sit 14. barn, og det har fået hendes søster Louise Walls til at stå frem og trygle myndighederne om at tvangssterilisere hendes fødemaskine af en søster. Hun er flov over sin søsters totale mangel på moderkærlighed og ansvar.

- Min søster bekymrer sig ikke om børnene. Det har hun fortalt mig. Hun siger, at hver gang de tager et barn, så får hun bare et til, og de kommer til at betale for det, forklarer Louise og fortæller forfærdet om, hvordan hendes søster ikke engang savner sine mange tvangsfjernede børn:

- Jeg spurgte hende: Har du det ikke dårligt med det? Hun sagde: Nej, jeg er ligeglad. Hun er vant til at få fjernet sine børn, så det rører hende ikke. Hun er syg, forklarer Louise, og mener derfor at myndighederne i stedet for at tvangsfjerne søsterens børn, i stedet burde tvangssterilisere Theresa.

- Da jeg spurgte hende, hvorfor hun bliver ved med at blive gravid, sagde hun: "Jeg er ligeglad. Jeg vil have regeringen til at betale." Det er rent trods. Hun skal steriliseres. Hun ender med at have 20 børn, som alle er tvangsfjernet. Det skal stoppes. Jeg er flov over at være hendes søster.

/UdeogHjemme


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Venter sit 14. barn!
Kommentér på:
Venter sit 14. barn!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce