{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

et farvel til Misja {{forumTopicSubject}}

Misja, nogle få herinde kender hende under navnet "pestilensia" .....
Jeg har valgt at hun skule have fred i dag, sørgeligt for mig, ja, men af min kærlighed til Misja, synes jeg ikke hun skulle lide...hun har tabt (øhhhh havde, nutid og datid, tag det ikke så nøje) sig, de sidste par uger, lagde først rigtig mærke til det i sidste uge, hvor jeg så tilbød hende lækkerier som A/D...Feline porta 21 . tun, rejer og andet "guf", men hun spiste kun sparsomt....
jeg tog hende til dyrlægen i eftermiddag, og han undersøgte hende, hun spandt og gned sig op ad hans hænder...hun elskede mennesker...ALLE mennesker, gæster som hun kendte, fremmede der kiggede forbi, grunden til hendes nick "pestilensia" var at havde man først sagt goddag og du er vel nok sød, ja så var man sikker på man havde hende på skødet, til besøget var forbi.... hun var så glad for alle....
nå det bliver vist en længere roman, men dyrlægen undersøgte hende og kom med diagnosen leversvigt, grundet gule slimhinder i øjnene...dyrlægen sagde at behandling ikke var muligt, men han hun jo var fin i pelsen samt hun var veltilpas,,,,,jeg spurgte ind til hvor lang tid hun endnu kunne have det godt....han mente godt hun kunne have en månedstid tilbage, men at hun ret hurtigt ville blive "synlig" syg.....det ønsker jeg ikke hun skal blive....af respekt for 8 dejlige år som en trofast sengevarmer....lod jeg hende sove ind.....hold op hvor gør det ondt.....hendes væsen er bare unik,,,,hendes lille indianerfarvede snude....hvor vil jeg komme til at savne dig min tøs.....

tak for alt Misja, mors kærlighed....god rejse min pige


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et farvel til Misja
Kommentér på:
et farvel til Misja

Annonce