980 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

hvad giver man kvinden der har alt hvad giver man kvinden der har alt

Ja som overskriften siger så har jeg lidt af et problem, jeg skal finde gave til min mor da hun har fødselsdag her den 13.
Men hvad skal vi give hende ?? smiley

Hun er en kvinde med spræl i kan godt lide farver. Hun bliver 48, men er abselut med på moden osv

Nogen der har nogle ider ?? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad giver man kvinden der har alt
  • #1   3. maj 2009 for mennesker der har alt er det oplevelserne der tæller. giv hende noget hun kan opleve, og gerne sammen med dig.

du kan evt. prøve at give hende en bongo. det er et gavekort til oplevelser, enten en mad-oplevelse, en action eller andet. de er i flere forskellige prisklasser så der er noget for enhver smag.

• #2   3. maj 2009 giv hende en shoppetur sammen med dig, eller tag hende med ud og spise. smiley

• #3   4. maj 2009 pernille g k.

det hun ikke har. en oplevelse

• #4   4. maj 2009 ellers hvis jeg er i tvivl om hvad jeg skal købe, så køber jeg en kæmpe kurv og så fylder jeg den med alt muligt hyggeligt småting, som man altid mangler i hverdagen, og så lige lidt ekstra til selv forkælelse. sæbe til badekaret hvis hun har det, røgelse hvis hun kan lide det, lys og alt mulig til selv forkælelse

ellers hva med et kurophold for jer begge, hvor i kan blive helt vildt lækre, så er det næsten to fluer med et smæk smiley oplevelse + forkælelse

Kommentér på:
hvad giver man kvinden der har alt

Annonce