{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hold da ferie....
  • #1   27. aug 2009 Jo der er mange der bortgiver. Jeg er da heller ikke hellig for det gør jeg også men det er pga flytning for ellers så havde jeg også beholdt mine.

• #2   27. aug 2009 Susanne L - Kalder du 2200,- 1600,- og 300,- at bortgive?

Der er rigtig mange der producerer killinger, fordi de er for nærrige til at neutralisere deres kat. Når katten så har født, finder de ud af at markedet er mættet og at folk ikke vil give meget for en killing som hverken er vaccineret, eller neutraliseret og derfor begynder de at give dem væk.

Det er en ond og tragisk cirkel.

• #3   27. aug 2009 I forhold til dyrevelfærd, synes jeg politikerne måske skulle overveje at kræve, at katte skal være registreret - på samme måde som hunde, i stedet for, at det som nu, er frivilligt.. På den måde kan man måske undgå nogle af de uønskede killinger. Jeg ved det ikke, men synes bare det er så forfærdelig synd, at folk bare lader deres katte få killinger, som de alligevel ikke ønsker, og ikke vil ofre pengene på en neutralisation, men derimod godt vil bruge 6.000 kr på et fladskærms TV, selv om det gamle B&O fjernsyn intet fejler. Men det er vel en prioterings sag.

• #4   27. aug 2009 Vi har altid aflivet dem som der ikke har været billet på ..
    Bare fordi man har fået 5 killinger, og egentlig kun ville have 3, så betyder der jo ikke at man behøver lade de 2 leve .. det er jo på ingen måde morderisk og aflive en kat ?!
    Syntes også det er åndsvagt!

• #5   27. aug 2009 B O P P E L O P .

Tjae, så var det bedre at neutralisere hunkatten.
    Kan kan ikke komme af med killingerne til gode hjem - så beholder man dem selv. Så får man nok gjort noget der reducerer produktionen.

Jeg syntes det er for åndsvagt og uansvarligt at få killinger - for at flive en del af dem

• #6   27. aug 2009 BOPPELOP.....Jeg er nu også temmelig forarget over den udtalelse, du kan bare neutralisere din kat, den nyder nok ikke at få killinger. Det er ikke synd at aflive katte der er syge eller handicappet, men friske killinger er en anden sag. AFliver du dem så selv eller hvordan ?

• #7   27. aug 2009 Er helt enig med Lis og Maria P... Syntes det lyder noget uetisk at slå killinger ihjel bare fordi man syntes der er for mange. Hvis man vælger at få killinger, tager man dem der kommer og sørger for dem, ellers lader man katten sterilisere..., alt andet virker for mig grotesk.

• #8   30. aug 2009 Vil give trådstarter ret i at der er ufattelig mange katte til salg, men det er jo ikke kun killinger, det er også ungkatte, voksne katte, drægtige katte og gamle katte....jeg tænker tit, hvordan i alverden kommer de af med alle dem?! Og især MCO´erne - det vælter med dem...der må sidde nogen der brænde inde med killinger, andet kan næsten ikke passe...

Bare på Guloggratis er der 167 annoncer med MCO´er...det er jo helt vildt! De ligger lige efter huskatte....som der selvfølgelig er flest af. Man undre sig over hvorfor folk bliver ved med at få killinger når der ikke er så stor efterspørgelse. Det hele hænger jo sammen, udbud og efterspørgelse....

Jeg ser også ofte at folk starter med at skrive en pris på feks. 3000 kr, ugen efter er prisen nede i 2500, og så i 2000 osv osv....ja og så er der jo dem, som feks tager 2000 kr for en huskat, uden vacc, neutralisering eller noget - men simpelthen fordi den har polykløer....?! De skal da nok blive solgt til den pris....

Stakkels misser....

Kommentér på:
Hold da ferie....

Annonce