{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
57 visninger | Oprettet:

Vil galleriet slette billeder nu ? :( {{forumTopicSubject}}

Hej alle kattefolk.

Jeg har ikke brugt min profil herinde i årevis, men kunne huske jeg havde oprettet flere af vores katte herinde.

Jeg har haft fået nogle mails fra gellerierne, heste/lastbil og vistnok også kattegalleri. Jeg er desværre ret glemsom.
Men syntes at huske noget med at jeg skulle huske at logge ind INDEN i dag, og glemte det desværre men er inde nu.
Syntes at huske mailen som noget med at man skulle gemme billeder/videoer INDEN i dag eller ville de blive slettet ?
Eller husker jeg noget forkert ? Jeg kunne ikke finde den mail fra kattegalleri, men fandt dem fra lastbil og heste galleri.
Jeg var ved at panikke, for jeg har billeder herinde som jeg ikke har andre steder mere, billeder af højt elskede katte.

Er det mig der husker noget forkert, vil kattegalleri ikke slette billeder/videoer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af markise 1.200 kr.
  • Hængt lamper op 3.800 kr.
  • Pudse vinduer på stue lejlighed 500 kr.
  • Vinduespudser 2x2m vindue 205 kr.
  • 25 m2 gratis fliser + løn 1.600 kr.
  • Feje vægge/lofter og gulv i kælder på ca. 70 m2 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil galleriet slette billeder nu ? :(
  • #1   i dag kl. 04:15 Jeg har ikke fået mail. Mine albums og gallerier er her endnu.

• #2   i dag kl. 13:25 Elsker mine katte, jamen du må jo kunne se, om dine fotos/videoer er her endnu?...
    Alt mit er væk smiley

Underligt at der åbenbart er forskel på folk smiley , det gør mig da endnu mere sur.

• #3   i dag kl. 13:31 Man kan ikke søge på andres fotoalbums. Så meningen må vel være, at alle fotoalbums skal væk.

• #4   i dag kl. 14:25 Ja jeg kunne godt se mine billeder stadig var der i går, og stadig er der endu.
    Jeg har som sagt ikke været herinde i en del år, men kom så i tanke om at der var kommet en mail jeg havde glemt og kunne ikke finde den i går (eller nu).
    Jeg gik lidt i panik, men fandt heldigvis ud af at gemme alle billeder i et album på min computer, så er det bare alt tekst der forsvinder hvis de sletter katteprofilerne med billeder, men nu har jeg da gemt billederne.

• #5   i dag kl. 14:41 Gallerier har vi stadig. Men hvis det er fotoalbums, du har, så er det da sært at nogle får lov at beholde dem. :-S

Kommentér på:
Vil galleriet slette billeder nu ? :(

Annonce