{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

"Du er komplet sindsyg" Boglæsning {{forumTopicSubject}}

Det var den sætning jeg fik smidt i hovedet i dag Ooo Sågar af min egen <b< dansk lærer ! smiley </b>

Haha. Det er fordi vi har en stor hovedværksopgave for os nu her her. Vi skal fremlægge for klassen. Jeg fik så smidt en bog i hovedet af vores bibliotekar (en Anden Dansklærer) Tror hun elsker mig højt. smiley

Nåh nåh. Det var så "Lille Lucifer" af Bent Haller

En Facinerende fortælling om 10-årige Ludvig der er udvalgt, og som Danmarks skytsengel må han rejse gennem tider og steder for at bekæmpe det onde som truer landet. Ludvig er en dreng på ti år, en dreng med fut i, som får kælenavnet ’lille Lucifer’. Sammen med veninden Liv turer Lucifer rundt i Danmark, rejser rundt i forskellige historiske perioder med det formål at redde danskerne fra formørkelsen, dvs. Den Onde selv. Med sådan et navn må det jo gå galt. Ludvig, der altså har en rem af huden, udvikler efterhånden træk, der umiskendeligt ligner dem vi finder hos djævelen: horn og ansatsen til sorte englevinger. Men så er der heldigvis Liv og kærligheden, som overvinder alt så vi får den slutning, eventyret kræver.
Inden vi når så langt, har vi været landet rundt fra Skagen til grænsen, via Fyn til Rådhuspladsen, over Sjælland og Samsø og atter retur fra Mols til Skagen. Undervejs møder vi et hav af kendte danskere: Prins Amled, Harald Blåtand, Troels Kløvedal og Prins Joachim, som alle involveres i kampen mod ondskaben. Det gælder også for Thit Jensen, Gøngehøvdingen, Tordenskjold, Willemoes, Leonora Christine, H.C.Andersen, Michael Laudrup og mange, mange flere.

Som sagt - en god bog. 850 sider

Jeg læste bogen på 1 ½ dag og der var ca. 54 kapt i.

Så fik lige smidt i hovedet at jeg var fuldstændig sindsyg at jeg kunne læse så hurtigt. haha.

Er jeg sindsyg at jeg kan læse så mange sider på så forholdsvis kort tid? og bruger bøger med 300-400 sider i som let læsningsbøger? ;D

Hva laver du? Wuuh Har været inde og se Avatar i dag ;D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Du er komplet sindsyg" Boglæsning
Kommentér på:
"Du er komplet sindsyg" Boglæsning

Annonce