{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Kan man virkelig tillade sig det?? {{forumTopicSubject}}

Ja sagen er at min kæreste har hjulpet en kammerat RIGTIG MEGET, både med at flytte ind hos hans kæreste og da kammeratens far døde, var han med til at tømmme hus og gøre rent og at bære kisten til begravelsen. Han fandt så ud af at vennen skulle giftes, men han er bare overhovedet ikke inviteret til brylluppet til trods for de har kendt hinanden i over 20 år og er gode venner.. Synes ikke det er fair når min kæreste har været der så meget for ham!! Selvfølgelig er det deres dag og de bestemmer, men ja så ved man da hvilket venskab de har nu.. Blev da bare skuffet på hans vegne.. Andre som har prøvet noget ligende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man virkelig tillade sig det??
  • #2   30. mar 2010 Synes det lyder underligt. Der må være en eller anden grund.. Da de har kendt hinanden i 20 år,så synes jeg da godt han kunne spørge ind til hvorfor han ikke er inviteret med.

  • #4   30. mar 2010 Holder de overhovedet fest for nogen vælger jo slet ikke og fejre det med fest bagefter :o)

  • #5   30. mar 2010 kan jo også være de ikke har råd eller lyst til at holde stor fest og så er det kun de nærmeste som kommer med....
    husker da selv mit eget bryllup, kunne ikke invitere alle for så ville vi blive over 100, så måtte vælge og så blev det kun nærmeste familie og søskende


  • #6   30. mar 2010 Hvis det var min ven ville jeg spørge om grunden til det - der kan jo være mange grunde til det.

    Jeg har ringet til min kærestes venner for at høre dem om noget -. uden at min kæreste har vidst det eller spurgt om jeg ville gøre det.

    Blev så træt af, at hans venner aldrig giver lyd fra sig til store fester, så til min kærestes 30 års fik vi selvfølgelig ikke svar til su, så jeg valgte at ringe og høre dem, hvorfor og at det ville glæde kæresten rigtig meget at se dem ect. De kom til festen. Normalt blander jeg mig ikke, men det er bare irriterende for det er sådan nogle der godt kan finde på at dukke op selvom de ikke har sagt om de kommer eller ikke kommer.



  • #8   30. mar 2010 Det kan være han forlovede ikke kan lide vennen, eller at det som skrevet før, kun er for familie

  • #9   30. mar 2010 Ja der er mange der kun vælger at holde for familien - af forskellige årsager. Nok mest fordi at det ellers koster en halv bondegård, hvis man skal have alle venner med på begge sider :o)



  • #10   30. mar 2010 Der er også rigtig mange der slet ikke holder fest, men bare bliver viet på rådhuset og så ikke gør det store ud af det

  • #11   30. mar 2010 Det mærkelige er at nogle af deres fælles venner skulle med, men han fik aldrig svar på hvorfor han ikke blev inviteret.. Men det sårer ham meget, når hans anden ven blev inviteret..
    Jeg forstår godt at nogen vil have et lille bryllup hvor det kun er de nærmeste som kommer, men så skal man også melde klart ud hvorfor de forskellige ikke bliver inviteret med..


  • #13   30. mar 2010 Personligt, min bedste veninde kommer heller ikke med til mit bryllup(kendt hende i 19 år)

    -fordi at jeg kun vil have min familie og gommens familie med..

    -så det har måske noget med det at gøre ? (:


  • #14   31. mar 2010 Linda G - Det kan være de skal med som vidner og de hellere vil have venner som de begge kender end kun den ene side kender

  • #15   31. mar 2010 Jeg vil også hælde mest til, at det kan være hans kommende kone måske ikke bryder sig om ham? Eller at de har været nødt til at skære ned på. hvor mange de vil invitere.
    Dog vil jeg give dig ret i, at det er uretfærdigt, at han ikke får at vide hvorfor han ikke er inviteret. Det er jo der at tankerne rigtigt bliver sat i gang.
    Personligt tror jeg også det bliver vildt svært for mig at skulle lave en invitationsliste til så stor en fest, da det er svært at sætte en grænse.


  • #16   31. mar 2010 blev da heller ikk inviterert da min kammi blev gift men det var der ingen der blev.. ikke engang hans egen mor

Kommentér på:
Kan man virkelig tillade sig det??

Annonce