{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Vilde hunde! {{forumTopicSubject}}

Én af mine veninde har oplevet noget frygteligt!

Hun var midt i rengøringen, da hun pludselig hørte hundeglam udenfor sit vindue. Hun kigger ud, og ser tre - fire hunde overfalde en voksen kat, hvorefter hun selvfølgelig farer ud for at jage hundene væk, ved at råbe og skrige og kaste med sten efter dem. Heldigvis flygter hundene, men tilbage ligger den stakkels kat, og kan ikke rejse sig. Den hyler ikke, men spinder - sikkert for at berolige sig selv.

Jeg ved ikke hvor lang tid det tog hende at jage hundene væk, men de havde ikke dræbt katten. Hun har en mistanke om at den har brækket ryggen, da den overhovedet ikke kan rejse sig.

En anden kom til, og de ringede til en ambulance (ved ikke om det var en dyreambulance), som kom og tog katten med. Hun sagde at den ikke var øremærket, men må så håbe at den er microchippet, så nogen kan kontakte ejeren. Det er en alm. sort huskat, med én hvid pote på bagbenet. Det er en han.

Alt dette skete på Amager, ved Brydes Allé. Da hundene løb væk, ved hun ikke om de tilhører nogen. Men dette er samtidig en advarsel til alle i det område, der måske lader deres katte løbe ude! Og hvis nogen ser nogle vilde hunde, bør I ringe til politiet!

Jeg håber for den stakkels kat at den bliver rask igen, og hvis ikke, at den får en stille og rolig sprøjte. Og så håber jeg, at hvis nogen ejer katten, at de får besked om hvad der er sket den, da uvished er frygteligt!

Jeg håber også at politiet får fat i hundene, så dem der ejer dem kan stilles til ansvar! Man bør ikke lade sine hunde løbe sådan frit, hvis man ikke har styr over dem!


Chokerende potedask herfra.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vilde hunde!
Kommentér på:
Vilde hunde!

Annonce