{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

"frygt" for HA {{forumTopicSubject}}

når man sidder her og læser de mange tråde kan jeg se at mange brokker sig over HAerne men så snart de kommer ind med løftet pegefinger og små truer pakker folk tingene ind igen og jeg har på fornemmelsen at nogen ikke får lov til at sige deres mening færdig for HAerne kan bare fryse dem når de ikke gider høre mere på dem og det er helt forkert, vi har fuldt ud lov til at sige vores mening...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "frygt" for HA
  • #1   12. feb 2006 ja det ved jeg godt du er julie og jeg synes det er ligt træls at vi skal være bange for at åbne munden det er jo helt forkert og forummet bliver nærmest ikke brugt til kattesnak mere...

  • #2   12. feb 2006 Man kan godt sige sin mening uden at det behøver hakke i gramofonpladen.. Og man kan godt sige sin mening uden at den behøver være så negativ så det står med neonlys ud af den..

    Det her er ikke henvendt til nogen overhoved.. Det er bare generelt..

    Hvis man siger sin mening på en pæn (og positiv) måde, og ikke bliver ved med at sige det samme og det samme, så vil der også blive lyttet til én, frem for at andre til sidst tænker "ohh my god, er det nu hende/ham igen"..

    I et eller andet omfang vil der altid opstå skænderier, og det er her ha'erne skal hjælpe med at få ro på det hele igen.. Men det er brugerne selv der skal sørge for de ikke får overarbejde.. Det er trods alt frivilligt..

    Den nemmeste måde at få det hele op igen, er at lade være med at oprette 20 tråde som handler om det samme (frost, ha'er, hun gjorde det, han sagde det og bla bla bla), at lade være med at gå efter at man bare SKAL finde en fejl hos ha'erne.. Dvs rode rundt i gamle tråde (har de skrevet noget med stort, har de sagt noget om nogen, har de oprettet den under forkert emne), husk det med off-topic stadig er nyt.. Og som der er sagt flere gange før, læs en ekstra gang hvad I skriver før i poster det.. Hvilken tone I har skrevet det i.. Ved godt det er svært under en diskution, men så prøv stadig at tænk mere positivt end negativt..

    Håber ikke nogen føler sig trådt på.. er ikke min mening.. Og som sagt er det her til alle, og ikke én eller to bestemte personer smiley


  • #3   12. feb 2006 nemlig ;o)

  • #4   12. feb 2006 ved godt jeg selv har startet denne tråd men hvor er det da surt vi ikke længere snakker om vores dejlige katte her inde mere for det var vel egentligt det forummet var beregnet til...

  • #5   13. feb 2006 ja ved det godt har jo os delv lavet denne tråd... ;o)

  • #6   13. feb 2006 Shawn K....... lækker glorie - den klæ´r dig c",)

Kommentér på:
"frygt" for HA

Annonce