704 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

hjælp 3 katte:) hjælp 3 katte:)

Hej:) har en veninde der har fået besøg af en missemor. Den har slået sig ned ved hende sammen med 2 små killinger som kun er et par dage gamle.
Hendes egen kat er bange for den da den er lidt vild, som hun beskriver den:)
Hun har ringet til Inges Kattehjem men der kan gå op til 3 uger før de får plads til dem og hun regner med at ringe til hittekilling.dk imorgen. Men ville lige høre om der er nogen her der kan hjælpe evt?:)

Hun bor i Nyborg og kan kontaktes på: 60446745

hun har desværre ingen bil så er bedst hvis der er en venlig sjæl der kan hente dem.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp 3 katte:)
  • #1   24. mar 2011 Måske er der plads på et af Dyrenes Beskyttelses eller Kattens Værns internater.
    Din veninde må dog først lige forhøre sig i nabolaget, om det er en af naboernes katte.

• #2   25. mar 2011 Tinka D: Tror hun har sørget for at finde ud af om den hører til nogen steder:)

• #3   25. mar 2011 For det første: find ud af om de har et hjem.
    Dernæst så har jeg erfaret at 3 uger er ikke ret lang ventetid. Har selv bragt 1 til Odense.
    Kattens værn har jeg aldrig haft gode erfaringer med.
    Faktisk så har de sagt til min nabo som havde fodret en tamkat på hendes arbejdsplads at de jo kunne komme og aflive den - så ved jeg ikke hvor meget de er værd - undskyld!
    Inges Kattehjem gør et kæmpe stykke arbejde og hvor er de søde.
    Jeg håber at du får held med dig.

Kommentér på:
hjælp 3 katte:)

Annonce