udfordringer!! {{forumTopicSubject}}
Jeg vil lige sige at jeg aner ikke om det her høre til herinde men så må I flytte det, for kan ikke regne det ud ved at læse retningslinierne...
Nå men det jeg ville "snakke" om er sådan set ( endnu engang min mis Zuma ) Han har haft i alt 7 udfordringer... Har tabt 6 og en uafgjort! Så er mit spørgmål så! Hvad dømme I efter? Kigger I bare på det første billede eller kigger I lidt flere af dem og evt. læser lidt tekst?
Jeg er overhovedet ikke sur eller noget, for det er da smukke misser han har været oppe imod men det gør da ondt at se ham tabe heletiden!
Pga. har jeg valgt ikke at tage imod flere udfordringer til ham, før jeg har fået skiftet hans billeder ud. For jeg går ud fra det er der den er gal! Men forstår det jo ikke for jeg synes da han er en af de kønne katte herinde!!! Men det synes alle vel deres egen er!! Men jeg ville bare høre hva det er folk kigger efter, så min lille han misser kan begynde at vinde lidt!!
Go torsdag!!
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
jeg kigger på de to katte og tænker hvilken en af de to ville jeg ønske var min og den kat stemmer jeg så på ;o)
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 165
Det er sat helt korrekt posted ;o)
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 338
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 109 Svar: 437
Jeg stemmer både efter motiv og bedste billedkvalitet :o)
udfordringer!!