{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Øv hvor jeg blir sur, killinger skal ikke ud {{forumTopicSubject}}

EN rigtig øv tråd fra min side af :(......hvorfor lukker folk killinger ud? de aner ikke farerne ved at løbe ud foran en bil eller noget...... forstår slet ikke at katte skal lukkes ud, man lukker jo heller ikke sin hund ud.. smiley puha så lige en video om en killing der var død pga. en bil ... ihh..

Ja undskyld mig... men det er ikke ok!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv hvor jeg blir sur, killinger skal ikke ud
  • #1   22. jun 2011 Stakkels katte smiley

    Da jeg var ude at gå med hunden her for et par uger siden, var der også 4 killinger som legede ved vejen, ejerene var godt nok inde i haven, men at lade dem rende ved fortovet og ved vejen er godt nok slemt smiley

    Og så blev min hund da også lige angrebet af missemor. Hun sprang ud fra hækken da vi kom gående forbi.
    Godt at hunden fjernede sig, ellers var det en tur til dyrlægen med flænger osv.


  • #2   22. jun 2011 Jeg synes det er ok, hvis man har dem i sin have og under opsyn, hvis man ikke har en løbegård. Naboen lader også sin hund løbe rundt i haven, men under opsyn. Synes jeg også er okay, især fordi hækken imellem vores haver er igang med at vokse op igen, efter at den blev klippet ned sidste år, så den er ikke så høj endnu og der er et par huller i den også. Men at lade dem løbe ude ved fortovet. Det forstår jeg ikke at nogen kan finde på at gøre.

  • #3   22. jun 2011 Helt enig Jeanet H. Men kan man lære en voksen kat om farligheden i samlivet med bilerne? Kan man lære katten, at den kan blive på sin egen martrikel med elller uden opsyn?

  • #4   22. jun 2011 Nej man kan ikke hverken lære killinger eller voksne at færdes i trafikken.

    Sælger man killinger skal de ikke have prøvet at være ude - tænkt hvis de kommer til at bo i en lejlighed i en storby.


Kommentér på:
Øv hvor jeg blir sur, killinger skal ikke ud

Annonce