Meget mærkelig bil!! {{forumTopicSubject}}
Jah der er altså en bil der kører rundt her i omegnen hos mine forældre, som mig og mine forældre er begyndt at blive noget mistænksomme overfor. ( Ja, jeg er hos mine forældre på weekend. )
Altså med mindre man lider totalt helt og aldeles mangel på stedsans, kan jeg ikke se hvordan man uden at have beskidt mel i posen kan køre "for langt" og "forkert" SÅ mange gange i rap på den samme vej!
Det er en hvid citroén, ret flot egentlig, som af en eller anden grund RET TIT lige skal ind og vende i indkørslen!
Første gang jeg så den var for nogle uger siden, en fredag aften, hvor den holdt ude på vejen et stykke tid med katastrofeblink på. Jeg var selvfølgelig nysgerrig og gik ned mod bilen for at se om der var noget jeg kunne hjælpe med, men i det jeg nærmede mig lågen og dermed kom til syne, stoppede katastrofe blinket og bilen kørte videre.
Min mor, som er invalide pensionist, har også set bilen nogle gange. Den kører ind i indkørslen og vender. Er lågerne lukkede, vender den ved at bakke ind i naboens indkørlsen og dreje ud så fronten er mod vejen. Er lågerne åbne, kører bilen HELT IND og HELT OP foran huset, faktisk hele vejen ind i haven, og vender DER. Den kører igen, så snart en fra familien kommer til syne.
Om natten, når vi sover, ja der sover vi jo selvfølgelig. Men hundene er begyndt at te sig tossede og skabe ind imellem, om natten. De stopper så i godt og vel 5 minutter efter lyset er blevet tændt.
En nat hvor hundene gik amok, lod jeg være med at tænde lyset og gik bare ud udenfor for at se om der var nogen. Jeg kaldte, ret højt egentlig, "ER HER NOGEN??? HALLO!!". Der var ikke en lyd at høre, andet end en bil der kørte væk ude på vejen. Hørte den ikke komme, men hørte den køre væk.
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 103 Svar: 379
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 103 Svar: 379
En ting er i al fald sten sikker, det er ikke en bil herude fra landet af!! Det er den al al for flot til!! I så fald hvis det skulle være det, skulle dens ejere være nogen der vasker bil VILDT TIT og så godt som dagligt!! Der er ikke en plet af skidt på den, som der ville være hvis den kom herude fra bøhlandet af. Den er for al flot til at kommer herude fra!
Vil prøve og få dens registrerings nummer næste gang jeg ser den. Bliver lidt besværligt tror jeg bare, men vil i al fald prøve ad.
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 504
Meget mærkelig bil!!