{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

kan det kaldes udfordring ? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ganske ny herinde på kattegalleriet. der er en ting som jeg syntes virker ret underligt.
når man bladrer igennem alle de udfordringer der er og stemmer på den kat man syntes er smukkest, så er der nogle gange jeg tænker ..........eller tit faktisk....... hvorfor har den kat fået så mange stemmer når den anden er 100 gange smukkere !! selvfølgelig har vi hver sin smag og heldigvis for det meen der er nogle udfordringer der lugter lidt af vennehjælp og hvad det ellers kan kaldes.
Så jeg ved da egentligt ikke om jeg syntes at det er så fedt med en udfordring hvis det virker uærligt og man stemmer mere på en ven end på kattens udseende.
Nu er det ikke mine egne udfordringer jeg specielt hentyder til, men generelt.
jeg skriver mere det her indlæg for at fortælle hvordan jeg som ny oplever at komme herind. og fordi at jeg først tænkte neeej det er da en kanon ide med udfordringer og karakterer...................meen det ved jeg så ikke om jeg syntes mere. og overvejer om jeg overhovedet vil være med i nogle udfordringer fremover og give karakterer.
Jeg kan også læse rundt omkring at der er andre der føler det som jeg, så man får vel ikke så meget ud af at skrive et indlæg udover at få sagt sin mening.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan det kaldes udfordring ?
  • #1   6. mar 2006 Hej Heks *SS*

    Ja men det er så også et godt argument for at stemme. og det er klart at hvis billederne ikke er så gode osv så tager man højde for det.
    syntes bare at der er mange som er bedømt forkert......................men nu er jeg jo ikke dommer *ØV*



  • #2   6. mar 2006 der er også mange der skriver til deres venner på deres venneliste , om de ikk vil stemme på ens kat, og så hvis modstanderen ikke har venner på listen eller næsten ingen venner, så har deres kat jo ikk en chance..

  • #3   6. mar 2006 Ja heldigvis er det jo kun sjov... men tænker tit samme tanke! :o)

  • #4   7. mar 2006 Når jeg stemmer i udfordringer, går jeg udfra billederne. Ser hvilken kat jeg synes ser dejligst, frækkest, mest nuttet eller andre kriterier i samme stil.

    Når jeg giver karakter kigger jeg på profilen som helhed. Altså kvaliteten af billederne, variation i billederne og profilens tekst.

    Det er sådan jeg har valgt at dele det op. Men som i andre skriver så er det op til folk selv hvordan de vil stemme i udfordringer.


Kommentér på:
kan det kaldes udfordring ?

Annonce