1.355 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Plastikkirurgi - spørgeskema Plastikkirurgi - spørgeskema
Min veninde og jeg har i denne uge afgangseksamen i projekt, og har valgt Plastikkirurgi.
Men vi har et spørgeskema, som vi håber i vil hjælpe med:
Du ska svare på disse spørgmål:
0-Alder:
0-Køn:
0-Landsdel:
1-Hvad er din mening om Plastikkirurgi?:
2-Kender du til positive og negative resultater?:
3-Evt. navne på kirurgerne?:
4-Er dine erfaringer medplastikkirurgi gode eller dårlige, efter hvad du har hørt/muligvis oplevet?:
5-Kunne du selv finde på at få en Plastisk-operation?:
6-Kender du til Cindy Jackson, "The Living Doll"?:
Håber i er klar på at hjælpe ;]
0 synes godt om
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 165
Mvh
Louise
p.s. held og lykke med din opgave
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 165
Køn: Kvinde
Landsdel: Køge (sydsjælland)
1: Mener at det kan hjælpe mange folk der har et problem. F.eks. "heksenæse", flyveører, øjenlåg der hænger ned over øjnene, poser under øjnene, slap hud i ansigtet (ansigtsløft), fedme eller meget små eller store bryster hvor det genere dem meget i deres dagligdag. Men mener også der er mange der "misbruger" det. Her mener jeg teenagere der får lavet silikone bryster dagen efter de er fyldt 18. Det mener jeg er hysteri og grundet mediernes effekt på ideal-kvinden.
2:Kender til både positive og negative episoder med plastikkirugi. Har en bekendt der fik lavet penisforstørrelse, hvilket har resulteret i at han nu er delvis følelsesløs i penis, og ikke får samme fornøjelse ud af sex. Eller shar jeg nogle bekendte der har fået lavet bryster, og de er rimelig tilfredse.
3:Der ligger en i holte og en i virum som jeg har besøgt via min uddannelse som kosmetolog. Men kan ikke huske hvad de hedder. Og så der jo altid Ege......
4:jeg har ikke fået lavet noget. Så personlige erfaringer har jeg ikke, ellers er det besvaret ved spørgsmål 2.
5: Umiddelbart ikke. Men skal aldrig sige aldrig. Hvis jeg skulle have det gjort skal det være når jeg engang har fået børn. Men det kommer meget an på hvor meget mine bryster hænger efter det. Men kunne godt finde på at få lavet lazerbehandling på evt. strækmærker afhængigt af omfanget af disse efter graviditet. Dog ved jeg at jeg på et tidspunkt skal have opereret mine øjenlåg senere i livet. Det er arveligt i min familie at øjenlågene begynder at hænge ned over øjnene når man blive ældre.
6:Nej kender hende ikke lige umiddelbart, men har set en udsendelse om ham de kalder "den levende Ken-dukke" - og i den udseendelse var der en kvinde med som han skulle have taget nogle billeder med, måske var det hende, for hun havde vist gennemgået mange operationer af forskellige arter.
Håber det er svar nok......
apr 2005
Følger: 56 Følgere: 54 Katte: 12 Emner: 192 Svar: 597
0-Køn:Kvinde
0-Landsdel: Kbh
1-Hvad er din mening om Plastikkirurgi?: Det er helt fint, hvis det ikke bliver for overdrevet.
2-Kender du til positive og negative resultater?: Ja
3-Evt. navne på kirurgerne?: Kan ikke huske hendes navn, men hun er i roskilde.
4-Er dine erfaringer medplastikkirurgi gode eller dårlige, efter hvad du har hørt/muligvis oplevet?: Gode
5-Kunne du selv finde på at få en Plastisk-operation?:Ja, jeg har fået et bryst løft for 2år siden, og er MEGET glad for det.
6-Kender du til Cindy Jackson, "The Living Doll"?: nej
Spørg bare hvis du vil vide mere...
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
Landsdel: midtjylland (viborg)
- hmm.. Jeg forstår hvorfor nogle vil have det udført. fx ser man ofte mennesker der er utroligt kede af deres udseende, der gerne vil ændres lidt på. På den måde synes jeg det er helt okay - men det skal ikke overdrives, så man bliver en dukke mere end et menneske..
Positive.. jae, kender én der fik en brystreducering. Det blev rigtig pænt, og så meget naturligt ud.
Negative resultater.. hehe, se på Antonia Banderas's kone Melanie Griffith - hun er efterhånden ét stort negativt resultat.. Også Cher, så vidt jeg husker..
Eh? Har ingen anelse :-S
4-Er dine erfaringer medplastikkirurgi gode eller dårlige, efter hvad du har hørt/muligvis oplevet?:
hmm.. Engang ville min læge sende mig til plastikkirug for at få ordnet mit øre (det "krøller"). Jeg nægtede - mit øre er måske grimt ja, men det er en del af mig - desuden har jeg "arvet" øret fra min mor
Det kan nok ikke betegnes som en "erfaring" alligevel..
Ja, engang når jeg er oldgammel og ligner en indtørret pære i mutantform.. Dog, jeg kan nok nå at skifte mening
nix, aner ikk hvem hun er :-S
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 338
Landsdel: Sydjylland
1: Hvad er din mening om plastikkirurgi?
Jamen jeg synes vel det er okay! Hvem vil ikke ha' større bryster eller rettet et eller andet... Meen jeg syns nu alligevel at man skal passe lidt på. Det er jo ikke helt ufarligt.
3: Evt. navne på kirurgerne?
Næææ....
2: Kender du til positive og negative resultater?
Nej jeg kender faktisk ikke nogen der har fået noget lavet. Men har hørt mange historier.
4: Er dine erfaringer medplastikkirurgi gode eller dårlige, efter hvad du har hørt/muligvis oplevet?
Jeg har da hørt rigtig mange skræk historier.. Bla. om ham John Ege men har også set mange tv programmer hvor det går godt.
5: Kunne du selv finde på at få en Plastisk-operation?
Ja det kunne jeg da.. Havde jeg råd så skulle jeg ha større bryster og en fedtsugning!! He he!
6:Kender du til Cindy Jackson, "The Living Doll"?
Nej det gør jeg ikke men navnet siger da en del!
Knus Lea!
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 73 Svar: 463
køn:kvinde
Landsdel: fyn
feb 2006
Hvad er din mening om plastikkirugi?
Det er okay, så længe det ik er overdrevet.
Kender du til positive eller negative oplevelser?
Har hørt både negative og positive, mest negativt vil jeg dog sige
Kunne du selv finde på at få en plastikoperation?
Ja jeg ville gerne have ornet mine øre, de stritter sys jeg og måske noget flaphud ( eller hva det hedder) over øjnene. Får det nok bare aldrig gjort, tør sgu ik:o)
feb 2006
Jeg har hørt om hende og set hende.... tosset siger jeg bare:o)
okt 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 155
0-Køn: Kvinde
0-Landsdel: København
Jeg syntes det er helt i orden
Ja til positive. Og negative plastic operationer der er gået galt er der jo masser af i tv.
Nej
Kender en del der har været under kniven og det ser pænt nok ud men man ved jo aldrig hvordan de ser ud om f.eks. 30 år
Ja det kunne jeg jo nok senere hen i mit liv.
Nej det gør jeg ikke.
jul 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 28 Svar: 191
Landsdel:Østjylland
Min mening er at måtte folk have brug for et sådant indgreb grundet ulykker, fysiske/psysiske grunde m.m. er det kun godt!!! Hvis et indgreb foretages af "skønhedsmæssige"-årsager er det for mig helt fint hvis personen, har sat sig godt ind i opperationen og er afklaret med sit valg, samt at det udføres af fagfolk der er omhyggelige og dygtige og som har rågivet personen. Dog er jeg ikke selv stor "fan" af denne opfattelse af kroppen.
Har en bekendt der blev en meget mere positiv og glad person efter en opperation - hvilket er vidunderligt!!!
Kender ikke navnene
Blandet vil jeg mene - kommer helt an på den enkelte case.
Ikke af skønhedsmæssige årsager. Ellers ja - hvis omstændighederne gjorde det begrundet.
Næ...
Plastikkirurgi - spørgeskema