{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.337 visninger | Oprettet:

grimme katte = lav? {{forumTopicSubject}}

Jeg sad lidt og kigget rundt på de forskellige profiler og sådan og lagde mærke til at der er nogen der gir lav hvis de synes katten er grim. Og det sys jeg bare er sådan lidt barsk altså hver sin smag og freedom of speech er jeg helt med på, men jeg troede bare at karakterene blev givet udfra en helhed og ik kun om man ik bryder sig om katten?
Der er da nogen racer jeg ik sys er de pæneste i verden, men det tænker jeg slet ik på når jeg giver min karakter, så kigger jeg på det som en helhed.
Jeg mener personligt at lav og middel ska gives hvis man mener der er noget der lige skal rettes lidt til, med feks billeder eller tekst, men du kan jo ik rigtig gøre noget ved hvis din kat er grim. Så er man så som ejer af en grim kat dømt til og leve med lav uden og ku gøe noget ved det?

Men hva mener i om det og hva dømmer i udfra?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  grimme katte = lav?
  • #1   10. mar 2006 jeg dømmer udfra profilen altså en god fyldig tekst og mange gode billeder giver en høj fra mig og jeg bruger os middel og lav men jeg kunne aldrig drømme om at dømme efter kattens udseende... min hvide kat har fået en lav fordi en synes den var grim....

• #2   10. mar 2006 Det er det jeg mener, det er bla oz din kat jeg har tænkt på..... alle har jo hver sin smag, men jeg sys bare ik at kattens udseende ska ligge til grund for hele ens bedømmelse:o)

• #3   10. mar 2006 jeg synes os det er lidt ledt må jeg nok indrømme...

• #4   10. mar 2006 Jeg sys bare at hvis man, når man dømmer ik kan se bort fra om katten er grim, korthåret eller langhåret,, så sku man måske bare overveje ikke og ligge en bedømmelse:o)

• #5   10. mar 2006 ja carina lige mine ord...

• #6   10. mar 2006 personligt vil jeg ikke gi en kat en lav stemme hvis jeg ikke lige bryder mig om den, så undlader jeg hellere at stemme. nok fordi jeg er her for at hygge mig og vil ikke sige noget negativt om andre osv, jeg mener nu altså at hvis man ikke har noget godt at sige så holder man mund osv

• #7   10. mar 2006 Jeg syns det er lidt svært, for på en måde synes jeg det er iorden men på den anden side ikke... Selvfølgelig skal man da bedømme på kattens profil men alligevel.. Jeg kunne aldrig finde på at give lav men nok godt en middel.. Når jeg støder på en kat jeg ikke syns jeg så køn så lader jeg bare helt være med at stemme.. Det syns jeg er mest fair!

• #8   10. mar 2006 nu må man jo mene hvad man vil, men jeg synes da godt nok det er lige lovligt "groft" at bedømme en kat med en lav karakter uden man giver en god og fyldig begrundelse.
    Med hensyn til at bedømme kattene så tror jeg, uden jeg ved det, at mange kigger på det første billede og de færeste tager sig tid til at læse profilen. Og jo når jeg bedømmer en kat så går jeg udelukkende efter udseende, og jeg synes alle katte er smukke og fantastiske med de særpræg de nu engang har!

• #9   10. mar 2006 Jeg ved ihvertfald bare at hvis jeg en dag åbner Huberts profil og der står nogen har givet ham lav fordi de sys han er grim, ville jeg da blive ked af det for i mine øjne er han da den smukkeste:o) men sådan har vi det vist allesammen med vores misser og så er det da ik fedt at få at vide den er grim:o(

• #10   10. mar 2006 Carina.
    Jeg har ikke det fjerneste imod at folk mener min/e kat/te er grimme men jeg vil da gerne vide hvad det er som får dem til at synes at de er grimme - altså en begrundelse, men om man stemmer lavt og stemmer på andre i mine udfordringer ja det må man gøre som man har lyst til. Jeg synes mine katte er de mest fantastiske af den grund og jeg synes det er sjovt at være i udfordringer uanset udfaldet...

• #11   10. mar 2006 PS. Det som kan gøre mig ked af det ville være hvis jeg var på udstilling og mine dyr blev haglet ned og kun fik dårlig kritik af dommere som har "forstand" på det respektive dyr, men fordi man her i KG finder min kat grim det kan altså ikke gøre mig ked af det...

• #12   10. mar 2006 Det er ik så meget udfordringerne jeg tænker på, der taber Hubert hele tiden, men det gør mig ik noget for det jo mest for sjov:o)
    Men når folk bare skriver: lav for jeg sys den er grim. eller den slags katte bryder jeg mig ik om. sys jeg ik det er særlig pænt, så kan man lige så godt lade være med g stemme efter min mening....

• #13   10. mar 2006 Jamen folk må da os gerne sys at min kat er grim de ska bare ik give ham lav for det, det sys jeg ik er særlig fair.

• #14   10. mar 2006 Det er ikke at de skriver at katten er grim, det er mere det at de dømmer hele profilen udfra om de sys katten er grim eller ej....

• #15   10. mar 2006 HEJ ALLE !!! ANGÅENDE KARAKTERER OG VURDERING AF KATTE:
    Jeg bedømmer ud fra BILLEDERNE af katten (tekst og øvrig profil har også en lille betydning).
    Alle katte har hver deres charme, men det er ikke alle, der har lige gode billeder !!!
    Ergo er det gode billeder, og ikke nødvendigvis kønne katte, der belønnes med høje karakterer!!!

Kopieret fra min profil.
    Nej, grimme katte findes ikke. Der findes grimme billeder af katte : de får lav/middel af mig.

• #16   11. mar 2006 Er generalt meget enig! Jeg kan sige for mit vedkommende så er der nogle racer jeg ikke er helt så vilde med men har de en god profil og sådan kan de jo godt få middel eller høj for den sags skyld....har det sådan at hvis jeg ikke bryder mig om katten og/eller profilen så giver jeg ikke karakter. ville selv blive ked af det hvis mine katte fik lav fordi der var nogen der ikke kunne li dem. Men altså ja det kan man jo diskutere i 100 år for nogen gør det på en måde herinde og andre på en anden måde. Det er jo i principet det samme i udfordringerne....der er der jo også mange der "bare" kigger på det første billede af kattene og stemmer udfra det....! Nogle er her for at hygge og dele erfaringer....andre tager det som var det en udstilling hvor det kun gælder om at vinde?!

knus

• #17   11. mar 2006 Er enig med Carina... Giver også kun middel og lav hvis jeg mener at profilen kunne blive bedre! :o) Og derved skriver jeg også hvad der kunne gøres...

• #18   26. mar 2006 Mht at dømme kattene... Så har jeg det da også sådan at nogle katteracer kan jeg besteeemt ikke fordrage. Jeg synes de er grimme... Men så giver jeg i stedet karakter efter om hvor pæne de er i forhold til den race de kommer fra. Om de har de karakteristika som den skal have og også beskrivelsen som den har fået af sin ejer smiley Og så giver jeg max lav hvis den absolut ikke har nogen appel til mig... Men må sige, at hvis det fx er en kat som egentligt kunne være sød, men som på alle billederne ikke ser ud til at blive plejet - fx børstet - så kunne jeg godt finde på at give lav... Giver dog altid en begrundelse med hvis jeg giver middel og lav smiley (har ikke givet lav endnu)

Kommentér på:
grimme katte = lav?

Annonce