{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Kan jeg gøre mere ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Igår da jeg var på vej på stationen gik jeg forbi en mark som jeg hår forbi hver dag der står 3 heste og nyder altid at sige hej eller bare lige kigge på dem når jeg går forbi smiley
Men igår så jeg den ene lå ned hvilket de jo godt kan men tænkte alligevel det ser forkert ud ! Gik over for at sige hej og den blev bare liggende med bevægede sine øre, ca 20-25 meter fra hende lå der et føl foster dødt på jorden, kunne se på størrelsen at den ikke var fuldvoksen eller hvad man siger !

Nå men jeg tog op til mine forældre som planlagt ringede rundt til alle de gårde jeg kunne finde i nærheden hvor af de fleste skældte mig ud for at spilde deres tid ?!?
Fandt endelig ejeren af marken men det var ikke deres heste, men de ville dog give beskeden videre hvis ejeren kom i dag !

Så blev jeg bare mere bekymret så ringede til 1812 som jo er akut linien, de stillede mig som om til kreds formanden her omkring som heldigvis boede i nærheden ! Hun havde så godt set hesten ligge ned da hun kørte på job om morgenen men tænkte som jeg det gør heste jo ! Så hvad vi regnede ud havde den nok ligget der i 8 timer uden der er sket noget !!

Hun ville heldigvis tage forbi og tjekke for det var ikke første gang hun havde haft fat i dem !
Da jeg kon hjem var hestene der ikke mere og fosteret var væk (heldigvis) men tænker er der mere jeg kunne have haft gjort ?
Sidder og har helt ondt i hjertet hvis hun bare har ligget og haft ondt så længe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan jeg gøre mere ?
  • #1   10. feb 2012 Jeg synes dæleme da du har gjort meget! Jeg er helt positivt overrasket over at du lægger mærke til sådan nogle ting!
    Jeg synes du har gjort noget helt helte-agtigt smiley Ja det kan godt være den har ligget der i 8 timer med smerter, men tænk hvis du ikke var kommet. Så var det måske blevet 8 timer mere!
    Synes fileme godt du kan være stolt af din gerning smiley *klap klap*


  • #2   10. feb 2012 Helt enig med Thilde !

    Du har handlet både ansvarligt og omsorgsfuldt - hvor heldigt, at lige præcis du kom forbi smiley


  • #3   10. feb 2012 Nej der ikk så meget mere du kan gøre bare det du har gjordt nu er flot gjordt
    det eneste jeg vil mene du kan gøre er at ringe til kreds formanden igen og følge op på hva der er sket i sagen så du måske kan få ro i sjællen


  • #4   10. feb 2012 Gudskelov du reagerede!

    **ringede rundt til alle de gårde jeg kunne finde i nærheden hvor af de fleste skældte mig ud for at spilde deres tid ?!?**

    :-S´. K*ft, for nogle idioter smiley


  • #6   10. feb 2012 Stort klap på skulderen!!!

    Du handlede helt rigtig!


  • #7   10. feb 2012 Århh tak hvor er i søde smiley hjælper lidt at få at vide jeg har gjort mere end rigeligt eller hvad man siger, føler dog ikke selv jeg har gjort noget !!

    De gårdejere jeg ringede til skuffer mig virkelig det kan sku ikke være rigtigt at de skal blive sådan !

    Men kunne se i dag at hesten står op og bevægede sig rundt så det er da altid noget men fra nu af holder jeg sku øje !!!


  • #8   11. feb 2012 Godt gået Caroline!
    Du har gjort det helt rigtige.
    Skulderklap herfra.


  • Marianne J
    Marianne J Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Svar: 5
    #9   17. feb 2012 Godt at du gjorde noget, Caroline.

    Hvor er det frygteligt, at mennesker har dyr, som de ikke holder opsyn med. Og tænk at have andre menneskers dyr gående på sin mark - og så ikke reagere, når man får at vide, at dyrene er i nød.


Kommentér på:
Kan jeg gøre mere ?

Annonce