{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Ferie - hjælp til ferie {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Mig og min kæreste vil rigtig gerne ud og rejse - første gang alene .. De andre år har været med familie, venner osv.

Vi har talt om Thailand, Dubai, Maldiverne eller Kap Verde .. Synes bare det er svært at beslutte sig.

Så ville høre om I havde været nogle helt fantastiske steder henne?

Vi vil bare gerne slappe heeeeelt af, men samtidig vil vi gerne kunne gå lidt på shopping, se lidt kultur osv ..

Forslag? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ferie - hjælp til ferie
  • #1   20. feb 2012 Hvornår skal i rejse ? med hensyn til vejret.
    Gran Canaria er vamt at anbefale , fantastisk ø, med lækre strande og gode hoteller smiley
    Hvis i har røven fuld af penge er Abu Dhabi en mulighed smiley Men eller synes jeg Dubai og Thailand lyder som nogle gode ideer smiley

• #3   20. feb 2012 Lone J - det lyder riiiigtig fedt!
    Er bare ikke så god til det med at bestille fly for sig, hotel for sig osv .. hvis du forstår ;D

Pulleh- Gran Canaria har jeg bare været på så mange gange smiley men godt forslag!

• #4   20. feb 2012 Måske en idé at skrive hvor vi IKKE er interesserede i at komme hen:

Tyrkiet
    Cypern
    Spanien
    Grækenland

• #5   20. feb 2012 Hvad er Jeres budget? Skal det være all-inclusive? Andre præferencer?

• #6   20. feb 2012 Vores budget er ca 40.000 (:
    Og vi behøver ikke all-inclusive ..

• #7   20. feb 2012 Jamen så kunne Thailand være et godt bud, hvis det skal være her i foråret. Eller måske Den Dominikanske Republik. Begge rejsedestinationer kan du komme til fra Billund Lufthavn.

• #8   20. feb 2012 Thailand er bare bedst i januar-marts ..
    Har dog været i Thailand en gang, men gad godt igen .. smiley

Nu ser vi, Florida var også et fedt bud ..

• #11   20. feb 2012 Lone J - vil du ikke sende den til mig? smiley Den oversigt der!

• #12   20. feb 2012 Florida kan I også komme til via Spies.dk, Vi har selv kigget på Orlando, hvor Disney World/Disney Land også ligger.

• #13   20. feb 2012 Uuuh Eller Caribien . Der har jeg altid drømt om at komme til smiley Eller ja , USA , det skulle være noget så fedt der ovre smiley

• #16   20. feb 2012 Hvad med Brasilien??

Der er så smukt og virkelig meget at se på......

• #17   20. feb 2012 Jeg har desværre ikke selv været der, men det ultimative sted må da være Cat Island, Bahamas smiley

http://www.bahamas.com/our-other-islands/cat-island
    smiley
    Pia, Charley & Chili

• #18   20. feb 2012 Jeg skal med familien til Kreta til Sommer : )
    har aldrig selv været der , men tror det er fedt

• #19   20. feb 2012 Maldiverne skulle efter signede nærme sig Thailand rent beløbsmæssigt. Hvorvidt det rent faktisk er sandt ved jeg ikke.
    Bali er heller ikke helt ved siden af, gode strande (visse steder), mulighed for snorkling/dykning, vulkan, tonsvis af markeder, kultur og nemt at komme rundt.
    Bali kan gøres dyrt eller det kan gøres vildt billigt. Nu var jeg selv dernede som backpacker, hvor vi boede i bungalows for 30 kr. per nat for 2 personer inkl. morgenmad (skyl ud med en spand vand - toilet og ingen varm bruser - men hvem har brug for det når det er +30 grader). eller man kan bo på hotel (kan ikke huske priserne herfor. Hver sin smag. Og så er det super nemt at komme rundt, de står på hvert et gadehjørne parat til at køre dig hele øen rund ( - til overpriser hvis du ikke prutter om prisen).

• #20   20. feb 2012 Når Mike og jeg endelig også får taget os sammen til at spare sammen til en ferie kun for os to, går turen til Antalja (staves?) i Tyrkiet ;D

• #21   21. feb 2012 Thilde - Tyrkiet er også skønt, der har jeg bare været 8 gange smiley

• #22   21. feb 2012 Eller hva med Hawaii ? smiley Det tror jeg osse er fedt smiley

• #24   21. feb 2012 Hej Lone

JA TUSIND tak, virkelig virkelig god oversigt!
    Skal vise den til min bedre halvdel idag!

TUSIND tak!

• #26   22. feb 2012 min kærestes fætter har været på/ i cap verde, og helt ærlig syns jeg det så MEGET kedeligt ud... smiley

• Britt B
    Britt B Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 113
    #27   22. feb 2012 *Maldiverne skulle efter sigende nærme sig Thailand rent beløbsmæssigt *
    Anja, jeg formoder, at du mener lige så billigt som Thailand, men her må jeg rette dig. Maldiverne er sk... dyrt. Mauritius er væsentligt billigere (jhar lige været der i august/september), men snakker vi min. 14 dages ferie, holder budgettet på 40.000 kr. for to ikke, som Maria Cecilie har meldt ud. Jeg tror, at jeg ville vælge Den dominikanske republik, De dansk-vestindiske øer eller Mexico, men USA er nok umiddelbart dér, hvor shoppingen er bedst.

• #28   23. feb 2012 Britt: ah..jeg må have forvekslet maldiverne med mauritius så..kunne bare huske at have læst noget med noget som startede med "M" smiley

• #29   23. feb 2012 Britt B - enig ..
    Thailand er sindsygt billigt og for 40.000 kunne man nærmest leve som konger .. også i 14 dage smiley

• Britt B
    Britt B Tilmeldt:
    sep 2011

#30   24. feb 2012 Anja N, jeg må desværre rette dig igen. Mauritius er på ingen måde lige så billigt som Thailand, men det er stadig billigere end Maldiverne, som er MEGET dyrt. Du får dog som sagt ikke 14 dages ferie på Mauritius for 40.000 kr., hvis vi snakker alt inklusive.

• #31   24. feb 2012 Britt B: jeg har ikke tjekket priserne så nøje, men læst denne artikel smiley
    http://politiken.dk/turengaartil/rejsenyt/sologstrand/ECE1540897/eksklusive-mauritius-er-nu-lige-saa-billig-som-thailand/?ref=eb2
    Men hvis jeg går ind og tjekker priserne udbyder flere rejser 10 dage inkl. overnatning til omkring 14.000 per person. Hvilket sikkert kan gøres billigere hvis man tør selv springe ud i at sammensætte sine rejser i stedet for at lade rejsearrangørerne gøre det for en og tage overpriser herfor.
    Hurtigt pristjek: tur/retur fra Hamborg 5700 (sikkert ex. lufthavnsafgifter) og overnatning i bungalow (i den billigere ende) 500 kr. per nat i 14 dage 12700 kr. per. mand.
    Hvad priserne så er for mad/drikke og oplevelser/transport ved jeg så af gode grunde ikke rigtigt.
    Men det er jo bestemt værd at overveje hvis man har mod på det smiley

• Britt B
    Britt B Tilmeldt:
    sep 2011

#32   25. feb 2012 Anja, du har ret, men man kan jo på alle destinationer vælge et "discount"-ophold, hvor det selvfølgelig ikke er så dyrt. Jeg havde dog udelukkende de lækre resorts/hoteller ved strandene i tankerne, da det for mig må være formålet med at tage til Mauritius. Vi valgte "kun" et 4-stjernet hotel, da vi var af sted, og nogle af de 5-stjernede ville have kostet det dobbelte af, hvad vi gav. Priser på mad m.v. er ikke som priserne i Thailand, men som de danske priser desværre, men jeg synes, at Mauritius er alle pengene værd.

Kommentér på:
Ferie - hjælp til ferie

Annonce