445 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Forvirret over nyt design. Forvirret over nyt design.

Jeg ved godt jeg nok er meget bagud men jeg er da så snot forvirret over det her nye kattegalleri, det kommer til at tage sin tid med at lære dét at kende. - Hundegalleri ligner sig selv, "det gamle" så det er til at finde ud af, men det her, aner ingenting og kan slet ikke finde rundt i det :|

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forvirret over nyt design.
  • #2   19. apr 2012 tjaa, men synes nu alligevel det var underligt i mine øjne - 1 2 3 vupti og så var det anderledes.

• #6   21. apr 2012 kan kun give jer ret den hvide baggrund er død træls at se på samt syns den gør at nogen af tingene ser meget rodet ud da den lyse grå opstregning som burde adskilde tingene går meget i den hvide farve

også savner jeg enormt meget de gamle knapper fx nye hændelser osv at de ikke ligger oppe i den overste linje da man bruger dem hele tiden og nu skal til og gå helt ind på ens side for at finde ud af om der er sket nået nyt syns det så latterligt at de har kommet de andre knapper der op istedet dem bruger man jo ikke lige så tit som de andre

• #8   21. apr 2012 Jeg er også helt overresket over at det er ændret. Det gamle var meget pænere.

• #10   22. apr 2012 Vi skal nok komme efter det, det tager bare lidt tid:) Det bliver sikkert ligeså godt i sidste ende:)

Kommentér på:
Forvirret over nyt design.

Annonce