{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Min nabo {{forumTopicSubject}}

ja Min nabo... hun har været en idiot over for mig og min kæreste siden vi flyttede ind. hun har råbt, truet, sparket og slået på vores dør. hun råber og snakker man får aldrig et ord indført.

vi har klaget over chikane og hun har gjort det så meget at hun nu har fået en opsigelse.
og vi frygtede for den dag vi skulle ha råben og skrigen uden for døren over det.

intet er sket.
vi har ikke set hende. hun har ikke åbent nogen vinduer som hun plejer.

der er gået 3 uger nu.
min kæreste sagde forleden at hun måske ku ha begået selvmord.

hva gør vi her? varmemester har ferie. boligforening har ferie.
politiet kan vi ringe til men hun åbner aldrig døren for dem. og hvis de så går ind og hun er i live så ved hun det er os og vi er bar så bange for hende at kommer og besøger os.

hun har en kat. hvis hun nu er død, hvor længe kan katten overleve uden mad?

vil gerne hører jeres mening om hvad i sys vi skal gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min nabo
  • #1   18. jul 2012 ring til politiet, begrundet mistanke

• #2   18. jul 2012 Hvorfor tror i at hun har begået selvmord ?
    Mon ikke hun bare har forstået alvorligheden i hendes handling ? Ellers vil jeg da mene at det er jeres pligt at gå ned og se til hende. Der sker jo ingenting ved at banke på , og hvis hun så åbner, så siger i jo bare at eftersom i intet har hørt fra hende den seneste tid, var i blevet urolige. det er en ærlig sag
    Politiet vil næppe gøre noget på stående fod medmindre i med sikkerhed kan fortælle dem at hun er død .

• #3   18. jul 2012 Forresten , de fleste boligforeninger har en vagt, et telefonnummer de kan ringe til ved nødstilfælde . prøv lige at tjekke hjemmesiden , så må de træde til smiley

• Futte S
    Futte S Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 28
    #4   18. jul 2012 Politiet vil godt tage ud og aflægge et visit - Jeg har selv fået dem til at tage forbi en ven der truede med selvmord fordi det hele var lort. Her var det piller og sprut der var midlet. Og da jeg ikke havde mulighed for at komme afsted selv (det var kl kvart i ged om natten) ringede jeg til politiet som endte med at tage ud og aflægge et visit. - han endte til udpumpning og er den dag idag glad for at han fik besøg af ordensmagten.

Men er ret sikker på at politiet vil opfordre jer til selv at banke på først

I er sikre på hun ikke er flyttet ud i nattens mulm og mørke - eller en dag i ikke var hjemme ?
    kan i evt kigge i brevsprækken - dunke på postkassen og se om der er post/aviser ?

• #5   18. jul 2012 hun drikker rigtig meget og tager stoffer, og hun er skør. vi kan desværre ikke gå ind til hende da hun er voldelig og har truet os med bank fra hendes venner flere gange.
    vi har de sidste to måneder undgået alt kontakt og hun er blevet ved med at komme og skælde os ud..
    men det med vagten prøver jeg lige at undersøge.

• #6   18. jul 2012 Nu spørger jeg måske dumt; men har i prøvet at banke på?

Håber da bare at hun enten er på ferie eller er flyttet fra stedet i al hemmelighed.

• #7   18. jul 2012 det med ferie havde jeg ikke lige tænkt over. kunne jo godt være hun var det. håber hun har taget katten med.

• #9   18. jul 2012 jeg har været over ved min venlige nabo ( til den anden side). hun har boet her i længere tid så spurgte hende om hun havde hørt noget, men det havde hun ikke. hun sagde at hun før i tiden har lagt på hospitalet så det kunne måske være hun var det igen. men i 3 uger?

jeg kiggede lige ind af hendes vindue ( så meget jeg nu kan da der er stof og gardiner trykket for hele tiden. jeg kunne ikke se katten men kun en tom madskål og ingen vand.

jeg har skrevet en mail til bolig foreningen ang. hvor hun er. hvis hun nu er på hospitalet skal hun da ikke komme hjem til en død kat.

og ja, selvom jeg ikke kan li hende og hun nok heller ikke kan li mig så sys jeg stadig hun skal have det godt.

• #11   18. jul 2012 idag væltede hendes potteplante foran hendes dør (det blæser meget) og vi lader den ligge for at se om hun hjemme.
    det med telefonen var en god ide^^

• #12   18. jul 2012 håber da at katten ikke er der inde smiley

• #14   19. jul 2012 Jeg håber, at det på en eller måde HURTIGT bliver undersøgt, om der er nogen i lejligheden.
    Kan ikke lide, at der står en tom madskål og ingen vand.

Kan I ikke få en af jeres venner til at ringe på hos hende?

• #15   19. jul 2012 ring til politiet, og lukker hun ikke op / kan ikke lukke op kontakter de en låsesmed
    Der kan jo være sket alt muligt derinde smiley

Jeg fatter simpelthen ikke at i tøver, jeg havde kontaktet dem for længe siden

• #16   19. jul 2012 Uhyggelig nabo... Håber for katten.

• #17   19. jul 2012 Jeg havde ringet til politiet - INGEN tvivl om det!
    Hun kan jo ikke vide det er jer, der findes vel flere naboer???

• #18   19. jul 2012 er begyndt at ringe rundt for at hører om der er noget familie der ved noget. og boligforening har fået det af vide og hun sagde i telefonen at der er sygeplejeske som er mellemled mellem boligforening og vores nabo. så hvis hun er på hospitaltet så får vi det afvide senere. hvis hun ikke er, ringer vi til politiet.

• #19   19. jul 2012 Så må du lige komme med en update når du ved mere!

• #20   20. jul 2012 Er der noget nyt? - Tænker for at være ærlig kun på katten.

• Futte S
    Futte S Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 28
    #21   20. jul 2012 Mega jeg tænker også mest på katten smiley

• #22   20. jul 2012 har fået en opringning i dag og sygeplejesken ved nu besked, og boligforeningen har sagt at der bliver taget hånd om hende, dog ved ingen hvor hun er. jeg spurgte så hvad de ville gøre? ingenting, de tør ikke gøre noget da politiet før har tvunget sig adgang til hendes bolig og hun var så hjemme og det endte vist ikke godt.

så ingen har set hende, jeg kan ingen infomationer finde på hende, jeg har kraket og googlet løs. boligen ser forladt ud.

tror jeg ringer til politiet. dog mest for kattens skyld, for at være ærlig.

• #23   20. jul 2012 så og ringede og har lige fået en opringning om at hun er i god behold.
    jeg: nå så hun er på hospitalet?
    politiet: jaaaaaa.... det vi vel godt sige det er.
    jeg: nå så det er.....
    politiet: jep det er lige hvad det er. (psykisk anstalt)
    jeg: jamen hvad med katten?
    politiet: den har hun fået med sig. så bar rolig ingen af dem ligger døde der inde.

erfaring for livet: RING TIL POLITIET.

• #24   20. jul 2012 Godt du fik ringet!

• #25   20. jul 2012 Super smiley Så kan du sove roligt igen , og os andre som har tænkt på missen smiley

• #26   20. jul 2012 ja sove roligt! jeg drømte i nat om at de fandt hende død og at tog katten til mig og passede stakkel. og vækkede winston mig ved at kradse på døren.

• #27   20. jul 2012 Det er heller ikke rart at stå uvidende om ting smiley

• #28   21. jul 2012 Det var jo en god afslutning på sagen. Dog synes jeg at det er lidt dårligt at politiet ikke engang ved at det heder psykiatrisk afd. eller psykiatrisk hospital.

• #30   21. jul 2012
    måske pga hendes tilstand. hendes familie har hun ikke kontakt til mere og mange kærester som gav hende penge og hun så aldrig har set igen( host host luder).
    katten er vist det eneste "familie" hun har.
    men katten er ikke i lejligheden, fandt små huller i gardinerne som jeg kunne se ind af.

• #32   22. jul 2012 ja enig, familien har det nok svært. min egen familie var meget forvirrede da jeg gik ned med depression, fandt senere ud af det faktisk var en angst lidelse jeg havde, depression har jeg så nu men mine kollegaer og familie har sagt til mig at det er noget jeg finder på og fordi jeg er doven. (som om jeg fik det bedre af det)

men sys virkelig at dyr burde være tilladt sådan nogen steder, en kat eller en hund ville aldrig dømme folk, kun hvis de lugter dårligt ^^

• #34   22. jul 2012 Jeg synes at det er dybt sørgerligt at psykiske lidelser stadig er tabu. Den er gal så snart man ikke kan se på folk at de ikke er syge. Det gælder dog også andre lidelser, men psykisk sygdom det er ligesom om at det skræmmer folk væk.
    Jeg har en veninde der flere gange har været indlagt, hun har haft en depression som hun først nu er ved at komme over. Hun er det dejligste menneske og hun kan da ikke gøre for at livet ramler for hende pga. kroniske smerter som hun har levet med i 20 år samt en barndom med overgreb. Det gør hende ikke til et dårligt menneske man skal være bange for.
    Det er så nemt at stemple folk som værende dovne, men de kan jo ikke se grunden til at de er evigt trætte eller at de sidder og kigger ud i luften med et tomt blik .
    SIND burde måske komme frem med mere oplysning.

• #35   22. jul 2012 Synes heller ikke det burde være så stort en tabu,
    Vi oplever selv i min familie hvordan det er at have en i familien som er ramt af simpel skizofreni lige nu, og det er da ikke en dans på roser, der følger en masse bekymringer med, og efter hans ønske må vi ikke sige hvad han fejler, altså er det rigtig svært at skulle svare på venner og bekendtes spørgsmål hvis der bliver spurgt til ham. De i familien som kender til det, har stor forståelse for hans sygdom, heldigvis.
    Han er heldigvis blevet mere åben omkring det, og vi fik afvide det var okay at sige det til hans Nærre venner, hvis de spurgte ind til det.

• #36   22. jul 2012 Må jeg spørge om hvad skizofreni er? Er det noget med tvangstanker og "forfølgelsesvanvid"?

• #37   22. jul 2012 Der er forskellige typer af skizofreni,
    Den type ham jeg snakker om har er simpel skizofreni, og han har ikke tvangstanker eller høre stemmer.
    Han fungere ikke godt i store forsamlinger, det dræner han helt for energi, han kan ikke overskue simple ting som at tage opvasken, gøre rent og det at skulle gennemføre et studie har heller ikke været muligt, selvom han er en rigtig kloge Åge, men at gennemføre et studie kræver at man kan komme afsted, og det et ikke altid nemt.

Desværre er hans type svær at medicinere, hvorimod typen hvor du høre stemmer er nemmere at medicinere.

• #39   22. jul 2012 burde jeg en dag gøre ^^. der er sket så mange gode ting på det her halve år at det faktisk går bedre. men ikke nok.

Kommentér på:
Min nabo

Annonce