Min nabo {{forumTopicSubject}}
ja Min nabo... hun har været en idiot over for mig og min kæreste siden vi flyttede ind. hun har råbt, truet, sparket og slået på vores dør. hun råber og snakker man får aldrig et ord indført.
vi har klaget over chikane og hun har gjort det så meget at hun nu har fået en opsigelse.
og vi frygtede for den dag vi skulle ha råben og skrigen uden for døren over det.
intet er sket.
vi har ikke set hende. hun har ikke åbent nogen vinduer som hun plejer.
der er gået 3 uger nu.
min kæreste sagde forleden at hun måske ku ha begået selvmord.
hva gør vi her? varmemester har ferie. boligforening har ferie.
politiet kan vi ringe til men hun åbner aldrig døren for dem. og hvis de så går ind og hun er i live så ved hun det er os og vi er bar så bange for hende at kommer og besøger os.
hun har en kat. hvis hun nu er død, hvor længe kan katten overleve uden mad?
vil gerne hører jeres mening om hvad i sys vi skal gøre?
jul 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 8
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
Mon ikke hun bare har forstået alvorligheden i hendes handling ? Ellers vil jeg da mene at det er jeres pligt at gå ned og se til hende. Der sker jo ingenting ved at banke på , og hvis hun så åbner, så siger i jo bare at eftersom i intet har hørt fra hende den seneste tid, var i blevet urolige. det er en ærlig sag
Politiet vil næppe gøre noget på stående fod medmindre i med sikkerhed kan fortælle dem at hun er død .
aug 2009
jul 2012
Følger: 1 Svar: 28
Men er ret sikker på at politiet vil opfordre jer til selv at banke på først
I er sikre på hun ikke er flyttet ud i nattens mulm og mørke - eller en dag i ikke var hjemme ?
kan i evt kigge i brevsprækken - dunke på postkassen og se om der er post/aviser ?
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 240
vi har de sidste to måneder undgået alt kontakt og hun er blevet ved med at komme og skælde os ud..
men det med vagten prøver jeg lige at undersøge.
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 66
Håber da bare at hun enten er på ferie eller er flyttet fra stedet i al hemmelighed.
maj 2012
maj 2012
jeg kiggede lige ind af hendes vindue ( så meget jeg nu kan da der er stof og gardiner trykket for hele tiden. jeg kunne ikke se katten men kun en tom madskål og ingen vand.
jeg har skrevet en mail til bolig foreningen ang. hvor hun er. hvis hun nu er på hospitalet skal hun da ikke komme hjem til en død kat.
og ja, selvom jeg ikke kan li hende og hun nok heller ikke kan li mig så sys jeg stadig hun skal have det godt.
maj 2012
det med telefonen var en god ide^^
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 482
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Kan ikke lide, at der står en tom madskål og ingen vand.
Kan I ikke få en af jeres venner til at ringe på hos hende?
apr 2008
Følger: 41 Følgere: 49 Katte: 14 Emner: 37 Svar: 713
Der kan jo være sket alt muligt derinde
Jeg fatter simpelthen ikke at i tøver, jeg havde kontaktet dem for længe siden
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Svar: 4
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Hun kan jo ikke vide det er jer, der findes vel flere naboer???
maj 2012
okt 2007
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
jul 2012
Følger: 1 Svar: 28
maj 2012
så ingen har set hende, jeg kan ingen infomationer finde på hende, jeg har kraket og googlet løs. boligen ser forladt ud.
tror jeg ringer til politiet. dog mest for kattens skyld, for at være ærlig.
maj 2012
jeg: nå så hun er på hospitalet?
politiet: jaaaaaa.... det vi vel godt sige det er.
jeg: nå så det er.....
politiet: jep det er lige hvad det er. (psykisk anstalt)
jeg: jamen hvad med katten?
politiet: den har hun fået med sig. så bar rolig ingen af dem ligger døde der inde.
erfaring for livet: RING TIL POLITIET.
okt 2007
aug 2009
maj 2012
aug 2009
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
maj 2012
måske pga hendes tilstand. hendes familie har hun ikke kontakt til mere og mange kærester som gav hende penge og hun så aldrig har set igen( host host luder).
katten er vist det eneste "familie" hun har.
men katten er ikke i lejligheden, fandt små huller i gardinerne som jeg kunne se ind af.
maj 2012
men sys virkelig at dyr burde være tilladt sådan nogen steder, en kat eller en hund ville aldrig dømme folk, kun hvis de lugter dårligt ^^
aug 2010
Jeg har en veninde der flere gange har været indlagt, hun har haft en depression som hun først nu er ved at komme over. Hun er det dejligste menneske og hun kan da ikke gøre for at livet ramler for hende pga. kroniske smerter som hun har levet med i 20 år samt en barndom med overgreb. Det gør hende ikke til et dårligt menneske man skal være bange for.
Det er så nemt at stemple folk som værende dovne, men de kan jo ikke se grunden til at de er evigt trætte eller at de sidder og kigger ud i luften med et tomt blik .
SIND burde måske komme frem med mere oplysning.
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 7 Emner: 17 Svar: 415
Vi oplever selv i min familie hvordan det er at have en i familien som er ramt af simpel skizofreni lige nu, og det er da ikke en dans på roser, der følger en masse bekymringer med, og efter hans ønske må vi ikke sige hvad han fejler, altså er det rigtig svært at skulle svare på venner og bekendtes spørgsmål hvis der bliver spurgt til ham. De i familien som kender til det, har stor forståelse for hans sygdom, heldigvis.
Han er heldigvis blevet mere åben omkring det, og vi fik afvide det var okay at sige det til hans Nærre venner, hvis de spurgte ind til det.
aug 2010
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 7 Emner: 17 Svar: 415
Den type ham jeg snakker om har er simpel skizofreni, og han har ikke tvangstanker eller høre stemmer.
Han fungere ikke godt i store forsamlinger, det dræner han helt for energi, han kan ikke overskue simple ting som at tage opvasken, gøre rent og det at skulle gennemføre et studie har heller ikke været muligt, selvom han er en rigtig kloge Åge, men at gennemføre et studie kræver at man kan komme afsted, og det et ikke altid nemt.
Desværre er hans type svær at medicinere, hvorimod typen hvor du høre stemmer er nemmere at medicinere.
maj 2012
Min nabo