{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Nabo hunden {{forumTopicSubject}}

Min nabo har en hund der gøer hver evig eneste gang der ikke er nogle i nærheden af ham!
Man kan høre ham på hele vejen! Det er meget irreterende. For en uge siden klagede en på vejen så!
Mine naboer kommer fra Polen så de snakker i så godt dansk men i hvert fald blev de meget sure. Damen der klagede kørte så forbi min nabos hus. Da min nabo så kom ned fra indkørslen. Da min nabo så så damen der havde klaget rakte hun hende fingeren!!!

Da jeg fik det af vide tænkte jeg: Hvad fanden er det for noget at gøre! Bare på grund af at hunden gøede!?

Hvad mener du??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nabo hunden
  • #2   11. maj 2006 Hvis det er genere mange på vejen, synes jeg i skulle indsamle underskrifter el. lign, for at gøre opmærksom på at det er irriterende, og hvis det udvikler sig til ekstremerne, så har i da noget.... Jeg mener, hvis hun kan finde på noget så barneligt, som at række fuckfinger, så er det da bare for meget. Det viser nok bare at hun ikke kan klare at man ikke vil 'finde sig i', at hunden gernere og gør af andre..... Forhør dig på hjemmesider og evt. ved polititet. Hvis politiet ikke har nok til at udstede en evt. børd, så synes jeg at du skal gøre opmærksom på at det genere mange på vejen....

Men først og fremmest synes jeg du skal forsøge at snakke med ejeren og finde en løsning, men ellers må du tage til andre metoder........... Held og lykke

• #4   12. maj 2006 Ja Hende damen der klagede har også ringet for at spørge om vi kunne høre hunden"!

Kommentér på:
Nabo hunden

Annonce