{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Min kære lille Cæsar... hjælp tak {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Lige meget hvilken udfordring Cæsar deltager i så vinder han aldrig. Det syntes jeg er så synd. Jeg beder ikke om stemmer men om råd til hvordan det kan være han ikke får stemmer.

Hvad syntes I jeg skal ændre ved hans profil? Billeder, tekst? Jeg er åben for gode råd.

Tak,

Camilla og Cæsar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kære lille Cæsar... hjælp tak
  • #1   1. apr 2006 Du skal bare stille op mod en af mine - der er rigtig gode vinderchancer he he... jeg skal prøve at kigge og se om jeg har nogle gode råd!

  • #2   1. apr 2006 Nu har jeg kigget og synes faktisk at alle din misser er rigtig smukke og har da også givet dem en høj.
    Du har i de fleste profiler nogle rigtig gode og stemningsfyldte billeder / variation. Den første profil af lille mis og Fine er noget ensformig, men kender det fra mig selv hvor svært det er at tage gode billeder når der endelig opstår en sjov eller pudsig situation og man lige skal finde kameraet frem...
    Jeg kan ikke sige hvorfor dine misser taber for de er alle meget smukke!


  • #3   1. apr 2006 undskyld undskyld undskyld men jeg synes altså ikke at de er ret kønne men de har alligevel charme på en eller anden måde...

  • #4   1. apr 2006 tina... det er deres ansigt det ser ud som om de er gået ind i en væg det ser helt forkert ud...

    Camilla du kan udfordrer min fnug hun taber tit til perser ;o)


  • #5   1. apr 2006 Tusind tak for alle de svar. Jeg vil dog ikke sende udfordringer til nogen hvor I skriver at jeres katter plejer at tabe. Det bryder jeg mig ikke om.

    God weekend


Kommentér på:
Min kære lille Cæsar... hjælp tak

Annonce