1.490 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Mon min kat kunne komme til en udstilling for blandingsracer? Mon min kat kunne komme til en udstilling for blandingsracer?

Findes der sådan nogle udstillinger for blandingsracer et sted i Nordsjælland?
Min ene mis har et lille bitte knæk helt ude på halespidsen, så den kan nok ikke komme med til sådan en udstilling vel?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mon min kat kunne komme til en udstilling for blandingsracer?
  • #1   1. sep 2012 Hvis du bliver medlem af en af de fire klubber kan du udstille dine misser i "huskat"-klassen smiley
    Men er de over 10 mdr skal de være neutraliserede og dem der ligner en huskat mest har større chance for at vinde noget smiley
    Men go for it smiley
    Det er nu lidt hygge at udstille..

• #2   2. sep 2012 Jeg vil nok anbefale dig TICA, da den har en anden "huskatte"-opdeling, hvor de langhårede sagtens kan være med. I FIFe har de ikke de store chancer, da de jo ikke i den forstand ligner den traditionelle huskat (der er korthåret).

TICA eller Viking Cats' næste udstilling afholdes 10-11 november i Haslev, og du behøver ikke være medlem af selve TICA/Viking Cats for at deltage, dog skal du betale udstillingsgebyr osv.

Du kan læse mere her:
    (link fjernet)

• #3   2. sep 2012 I TICA kan alt udstilles, bare det siger miav, kort fortalt. Så hvis du vil have mulighed for at din kat også skulle kunne vinde noget, så er det nok der du skal satse.

• #5   2. sep 2012 Du kan vel udstille som huskat..Det kunne man da jeg sidst var på udstilling 5 år siden.

• #6   3. sep 2012 TICA Der skal jeg selv afsted med min Ragdoll og Min langhåret huskat smiley

• #7   12. sep 2012 "2. sep kl. 12:30
    I TICA kan alt udstilles, bare det siger miav, kort fortalt. Så hvis du vil have mulighed for at din kat også skulle kunne vinde noget, så er det nok der du skal satse."

Det var da ellers noget af en generalisering. smiley

• #8   12. sep 2012 Pil R: Ja men det er sandt hvis det er indefor huskatte klassen, der er det såmænd ligegyldigt om den fx kun har tre ben,er døv ligner en race kat eller om den ligner en rigtig huskat.. Der dømmer dommerene på hvad det lige er h*n synes er smukt, sødt og dejligt.

• #9   18. okt 2012 Tak for de besvarelser der er kommet herinde og overvejer stadig smiley nu er begge katte også neutraliseret smiley mit sidste spørgsmål er, om der nogen der kan fortælle mig, om der stadig er langhåret katte, som har vundet eller i hvert fald ligget på 2. 3. Pladsen i kategorien huskatte? Mere for at finde ud af om det overhovedet kan betale sig at forsøge smiley

• #10   18. okt 2012 Det er der i TICA. Der er mange langhåret huskatte der vinder eller får en go placering da de er delt op i korthår og langhår på deres udstillinger smiley

Kommentér på:
Mon min kat kunne komme til en udstilling for blandingsracer?

Annonce