{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling i Hjallerup søndag
  • #1   1. apr 2007 Jeg ved ikke om det er en stor udstilling eller om der er mange Norske Skovkatte og Maine Conns (men der plejer at være mange)
    Franz er afsted med Rita og Dannebro's Darling
    Og jeg sidder spændt og venter på at hører hvordan det kommer til at gå dem i dag smiley

• #2   1. apr 2007 Hejsa.
    Jeg var på udstilling i Hjallerup i går og der var ikke ret mange mennesker , der blev nævnt at folk nok havde travlt med haven i det fine vejr , men de håbede at folk ville komme i dag smiley
    Hilsen Anne

• #3   1. apr 2007 var også afsted igår- der er altid mange nfo og mco- det er de to største racer. og nej, der var ikke mange publikummer, men masser af udstillere - kan forøvrigt lige prale med at tøsen blev ex 1 og nomineret til bis
    vi tabte dog til en killing fra haslunds- men det er helt ok- det var vores allerførste gang begge to

• #4   1. apr 2007 Heeey. Tillykke Kira *SS*
    Jeg kom desværre ikke afsted. Havde glemt at tilmelde kattene *GG*

• #5   1. apr 2007 anne k - takker - det var en kæmpe oplevelse. det er bestemt ikke sidste gang !

• #6   1. apr 2007 Vel hjemme fra Hjallerup (der er altså store fordele ved at bo så tæt på udstillingen :-)))))) )

Jambolan fik EX1 og blev BIV *jubiiiii* Anne Køhn var meget vild med ham og hun synes han virker meget meget lovende, så det er jo helt fantastisk dejligt at høre ;-))

Bowtie fik en flo 2. plads i dag. Han var ikke helt så charmerende i sit væsen i dag, som han var i går, men han var såååå søøød ;-)))

Fabulous fik EX1 - BIV'et gik til en sød bette pige ;-))

• #7   1. apr 2007 flo = flot

• #8   1. apr 2007 hejsa

Vi kørte derop og det var hele turen værd. Ikke mange tilskuere, men mange søde katte og udstillere, så vi fik rigtig mange godt kattesnakke - især med det Norske Skovkattefolk.

Og nu kan jeg godt se, at jeg vistnok så dig i den hvide kittel Annette.

Lundkvist var du der i dag søndag? Der var en lille sød kvinde, som jeg straks tænkt på der lignede dig smiley

• #9   1. apr 2007 Du stod sammen med dommerne på det tidspunkt og tænk hvis jeg nu havde taget fejl :-))) Men havde nu nok fået en snak med personen alligevel, selvom det ikke var dig....... Og jeps, det var altså dig, kan jeg se. For det var én der stod med en perser. Billedet ligner dig rigtig godt. Håber vi ses en anden gang og kan få en snak.

• #10   1. apr 2007 Det vil jeg helt sikkert gøre. Vi regner med at tage til Esbjerg og til hobbyudstillingen i Hammerum. Kommer du nogle af stederne?

• #11   1. apr 2007 Hvem ved, måske bliver vi så vild med at tage på udstillinger, at vi også tager til Århus. Det ville være synd for vores katte, at tage dem med. Men derfor kan vi jo godt selv tage afsted for at se på andres flotte katte. Og ikke mindst for at få dejlige snakke med kattefolket på udstillingerne.

Hammerum - ja det er ved Herning.

Kommentér på:
Udstilling i Hjallerup søndag

Annonce