{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Burgardiner til Udstilling ? {{forumTopicSubject}}

Skal man have burgardiner ? eller er det ikke nok med et tæppe over buret ?

Min kusine og jeg skal til vores første udstilling, i hobro.
Vi kom dog lidt i tvivl om man <b>skal</b> have burgardiner når man skal udstille sin kat..
Skal man det ? eller er et tæppe nok?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Burgardiner til Udstilling ?
  • #1   13. okt 2009 Det kommer an på hvor seriøst du vil udstille smiley

Da jeg var afsted med Rottweiler havde jeg kun et tæppe over, men jeg var så også heldig at den kat der skulle være nabo til ham ikke kom, ellers havde jeg haft et problem med afdækningen der smiley

Men du skal bruge noget til at ligge over, noget til at hænge i min. den ene side inden i buret, og så noget til bunden inde i buret.

Hvis i vil være mere seriæse er det en god ide at købe nogle, eller selv lave nogle...

I kan evt. også spørge nogle om i kan låne/leje deres burgardiner hvis de ikke skal bruge dem smiley

• #2   13. okt 2009 første gang købte jeg et stykke stof og nogle sikkerhedsnåle. og så klippede jeg det hele til og satte op på udstillingen, jeg synes det var sjovt og derfra syede jeg så mine egne, jeg havde samtidigt fået ideer til hvordan mine gardiner skulle se ud :o)

• #4   13. okt 2009 Tak for svarene.

For hvis der var en regel om at man skulle have burgardiner, så ville vi få min mor til at sy nogle.

Min kusine er "nyopstartet" opdrætter, og det er hendes første udstilling, men jeg udstiller kun for sjov..

• #6   13. okt 2009 jeg udstiller os kun for sjov, men jeg købte så bur gardiner fra start af så jeg havde.. Når man sådan kigger rundt i salen med alle bure osv så er jeg glad for jeg købte inden jeg tog afsted må jeg indrømme.. Jeg vil alligevel gerne se bare lidt ordentlig ud når man har katte man selv synes ligner en million.. he he :o)

• #7   14. okt 2009 altså jeg starte jo også med det samme med og købe nogle dyre burgadiner for jeg ville jo også ha det sku se pænt ud..

men jeg udstiller desværre ikke mere da min kat ikke egner sig til det vi vr af sted 4 gange hvede jeg hvist det så havede jeg nok ikke brugt så mange penge på at det til og starte med... men ventet og se om det enlig var noget for man gå ud og investere i alt det,

• #8   14. okt 2009 Jeg startede med mine de 2 blå maskede drenge, og ingen af dem er perfekte og den ene af dem var ikke vild med og komme med og den anden er hyper soigner så vil aldrig være en super mis, så efter 2 gange så skulle de ikke ud af huset igen efter min mening.. Jeg var kun heldig og få Anton dengang der gerne ville med og som synes det er hyggeligt og nu lille bror som måske følger trop... At jeg gav de 300 kr det nu kostede for og anskaffe mig bur gardiner synes jeg nu ikke var et tab, jeg kan altid sælge dem igen.. Jeg bruger ikke penge på hår produkter eller andet fancy til mine drenge.. Hvis de ikke har lyst til og komme med, så er det helt okey med mig, så bliver de sofa løver som de 2 andre jeg har, så overlever jeg nok.. Det er jo kun for sjov og for hyggens skyld..

• #9   14. okt 2009 Desunden synes jeg da mine satin bur gardiner er super fine... :0)

Kommentér på:
Burgardiner til Udstilling ?

Annonce