{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Kat med kronisk tandkødsbetændelse.. {{forumTopicSubject}}

Kan han udstilles?
Han har været til dyrlægen og fået penicillin, men kaster penicillinen op.. så det er opgivet.
Han er på specialfoder af hensyn til hans tænder og får plague-off hver dag og han er bestemt blevet en gladere kat, men syntes stadig han er lidt klejn efter en store omgang tandkødsbetændelse han havde i efteråret.
Ville en dyrlæge på udstilling sortere ham fra på den bekostning??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat med kronisk tandkødsbetændelse..
  • #1   27. dec 2009 har han fået fjernet tandsten...
    det + pencilin hjalp helt på min kat...

• #4   27. dec 2009 han har fået fjernet tandsten én gang og kaster penicillinen op, så jeg ved ikke rigtig hvordan jeg kan få hans tænder iorden. Han virker ikke som om de genere ham længere.. Han er som sagt blevet en meget gladere kat. Men med jævne mellemrum lugter han igen ud af munden.
    Det er jo synd for ham. Ville smadder gerne gøre ham udstillingsklar. men det er endnu ikke lykkedes..

• #7   1. jan 2010 Han startede med at få royalcanin maincoon-foder, som jeg blev anbefalet på en udstilling. Senere måtte jeg skifte til royal canin sensitive i et halvt års tid. Det var åbentbart ikke nok. Nu får han persian 30, som er mindre bidder og lidt mere fedt/protein end sensitiv. Lige pt. ser det ud til at virke sammen med plague-off. Han er ihvertfald blevet mere livlig og virker gladere.
    Men tak for tippet.. Vil bestemt kigge på det.

Kommentér på:
Kat med kronisk tandkødsbetændelse..

Annonce