1.663 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Kattebakke-træning? Kattebakke-træning?
Hvordan vænner man en kat til at tisse i kattekassen? Hun er ca 1/2 år og ikke vant til at være inde..
0 synes godt om
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Hvis en kat på 1/2 år aldrig har set/ brugt en kattebakke, så kræver det oceaner af tålmodighed, du skal først og fremmest vise den hvor kattebakken er og hver gang du ser at den gør antræk til at skulle noget og det ikke er i bakken så siger du nej og bære katten ud i kattebakken, og så er det nok en god ide at have en kattebakke flere steder rundt om i huset, jeg ville nok have mange, når den så har fundet ud af hvad denne bakke skal bruges til, så kan du fjerne nogle af dem..
Men tålmodighed er vejen frem og ikke noget med at skælde ud når der er upsere, for det forstår den ikke..
Skal indrømme at det er et projekt jeg aldrig ville indlade mig på, en 6mdr kat der aldrig har været renlig - uha...
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.497
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.497
Jeg kommer aldrig til at anbefale, at gøre en udekat/ staldkat til indekat!
feb 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 3
Hun mødte kattekassen for anden gang idag og tissede ligeså pænt i den. Frivilligt..
feb 2013
feb 2013
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
feb 2013
Følger: 1 Svar: 1
Min store kat er fundet på Cypern i en alder af 1 år og 3-4 måneder, og har altid været vildkat.
Jeg fik ham hjem til Danmark i august, og har aldrig vist interesse for at komme ud. Da vi lige var flyttet i lejlighed kom han til at hoppe ud af vinduet, og skreg efter mig til jeg fandt ham uden for køkkenvinduet og tog ham ind igen. Når jeg åbner hoveddøren er det ikke verdenen udenfor, men den anden side af døren der er spændende, og dufter godt.
Fuglene udenfor er interessante, men selvom vinduet er åbent, prøver han ikke at komme efter dem.
Jeg har haft ham ude i snor, og han vil ikke gå nogle vegne, han vil kun blive hos mig.
Kattebakke-træning?