Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af stikkontakt 1.500 kr.
  • Flytterengøring 1.000 kr.
  • udestue tag 4.270 kr.
  • Rengøring af villa 1.500 kr.
  • Hvepsebo 500 kr.
  • Tilslutningsopgaver 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattebakke-træning?
  • #1   10. feb 2013 Nu er det fohåbentlig ikke en staldkat du har taget ind og regner med at du kan gøre den til indekat........

Hvis en kat på 1/2 år aldrig har set/ brugt en kattebakke, så kræver det oceaner af tålmodighed, du skal først og fremmest vise den hvor kattebakken er og hver gang du ser at den gør antræk til at skulle noget og det ikke er i bakken så siger du nej og bære katten ud i kattebakken, og så er det nok en god ide at have en kattebakke flere steder rundt om i huset, jeg ville nok have mange, når den så har fundet ud af hvad denne bakke skal bruges til, så kan du fjerne nogle af dem..

Men tålmodighed er vejen frem og ikke noget med at skælde ud når der er upsere, for det forstår den ikke..

Skal indrømme at det er et projekt jeg aldrig ville indlade mig på, en 6mdr kat der aldrig har været renlig - uha...

• #2   10. feb 2013 Jeg er enig med Heidi, og hvis katten er vandt til at være ude, bliver det ulideligt for den, hvis den ikke må komme ud, du kan kun holde den inde 2-3 uger for, at den kan lære hvor den bor, hvis du fortsætter med, at holde den inde får du en kat som stresser.

• #4   10. feb 2013 Jeg kan så ikke se hvor gammel din kat er Camilla, men jeg vil stadig tvivle på om det går godt i længden, og 2 1/2 månede er ikke længe og hvis den stadig er under et år??
    Jeg kommer aldrig til at anbefale, at gøre en udekat/ staldkat til indekat!

• #5   10. feb 2013 Jeg skrev ikke noget om at hun ikke må komme ud... Men jeg har heldigvis masser af tålmodighed hvad sådan noget angår!
    Hun mødte kattekassen for anden gang idag og tissede ligeså pænt i den. Frivilligt.. smiley

• #8   10. feb 2013 Tak for svar. Vi har kattelem så det står den frit for at komme både ind og ud. Hun kom SELV ind. Og når vi åbner døren kommer hun ind. Hun er IKKE tvunget til at være herinde...

• #11   10. feb 2013 Tak smiley

• #12   10. feb 2013 Super Julie smiley Det lyder til at kattebakke problemet ikke er så stort, det er jo skønt, held og lykke med missekatten smiley

• Sarah P
    Sarah P Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #13   17. feb 2013 Vil altså også lige sige, at det også er muligt at gøre udekatte til indekatte.
    Min store kat er fundet på Cypern i en alder af 1 år og 3-4 måneder, og har altid været vildkat.
    Jeg fik ham hjem til Danmark i august, og har aldrig vist interesse for at komme ud. Da vi lige var flyttet i lejlighed kom han til at hoppe ud af vinduet, og skreg efter mig til jeg fandt ham uden for køkkenvinduet og tog ham ind igen. Når jeg åbner hoveddøren er det ikke verdenen udenfor, men den anden side af døren der er spændende, og dufter godt.
    Fuglene udenfor er interessante, men selvom vinduet er åbent, prøver han ikke at komme efter dem.
    Jeg har haft ham ude i snor, og han vil ikke gå nogle vegne, han vil kun blive hos mig.

Kommentér på:
Kattebakke-træning?

Annonce