2.485 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

annika ..
annika ..
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 111

Underholdning til min kat Underholdning til min kat

Hej alle sammen smiley

Jeg flyttede for lidt over 2 måneder siden hjemmefra, jeg fik min 9-årig main coon kat med mig ( da hun er meget knyttet til mig). Skal lige siges hun altid har været indekat.

Det første gang hun bor selv (dvs. ingen andre dyr), men hun har altid været sky og irriteret over de andre dyr, og har været lidt stresset over det - så tror hun synes det skønt det kun er hende nu. Men nu skal hun jo os vænne sig til at være helt alene hjemme (men det går nu udemærket) - men hun er blevet mere legesyg, og sover ikke lige så meget som før. Men pga hun var stresset før, og der altid var nogle der, manglede hun ikke at blive underholdt.
... Men føler nu at hun keder sig lidt. Jeg prøver at lege med hende hver dag, men tror hun mangler noget hun selv kan underholde sig med når jeg enten sover, er optaget eller når hun er alene hjemme.

Jeg købte derfor:
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattelegetoej/aktivitetslegetoej/beskaeftigelseslegetoej/231680

Men hun gider hverken bolden udenfor banen eller indenfor - så det var ingen succes.

Så hvad gør i for at underholde jeres kat? Og hvad har i af ting og sager som de kan lege med selv, når de har lyst? smiley
.. og ellers andre gode råd søges smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underholdning til min kat
Kommentér på:
Underholdning til min kat

Annonce