1.129 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hjælp min kat skal trændes til at være alene hjemme Hjælp min kat skal trændes til at være alene hjemme

Hejsa

jeg har et problem skal til fødselsdag en hel weekend i februar min mor kommer hver dag og giver ham mad og vand og ordner katte bakke han kommer fra en stald hvor han er vant til 10 katte og nu er han er alene her han har vært her en lille uge nu er lidt usikker hvad man kan gøre for han følder sig tryk hele weekenden alene boreset fra når min mor kommer lige og ordner ham håber virkelig i vil hjælpe så det bliver så trykt som mulig for ham

På forhånd tak:D

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp min kat skal trændes til at være alene hjemme
  • Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
    #1   29. jan 2015 Tænker vante dufte, evt. noget Catmint, eller andet der dufter rart eller afslappende for dem..
    Aktiverings legetøj, huler..
    Lidt aflukket territorium, så katten ikke behøver at tage stilling til hele lejligheden, men måske kun stue/værelse.
    Og så mulighed for at komme højt op, hylde, skab, kradse milljø osv osv..

• #2   29. jan 2015 tænkte på at lukke ham inden i soveværelset med han s kradse ting hvor han normalt sover de ting og der han primer opholder sig normalt og så med legetøj og de ting

• #3   29. jan 2015 En kat skal ikke trænes i at være alene en weekend, det kan katte nemt de vil alligevel sove det meste af tiden de er alene, og de fornemmer det ikke meget anderledes om de er alene i 18 timer eller i 8 timer.

Det er fint din mor lige kommer og ser til katten og hvis du kan overtale hende til også lige at bruge en halv times tid på kæl, nus og leg så vil det være endnu mere fint..

Men lad være med at afgrænse lejligheden for den, den skal have lige så meget plads som den er vant til, den bliver ikke mere tryg af at være i et meget lille rum, nærmere tværtimod..

• #5   29. jan 2015 Mange tak for de mange dejlig svar det er dejlig hjælp når man er ny katte ejer:D

• #6   30. jan 2015 Du kan f.eks. også bruge en T-shirt, du har haft på og så lade den ligge på din seng, så den har noget af din duft i nærheden smiley

Kommentér på:
Hjælp min kat skal trændes til at være alene hjemme

Annonce