1.129 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Hjælp min kat skal trændes til at være alene hjemme Hjælp min kat skal trændes til at være alene hjemme
Hejsa
jeg har et problem skal til fødselsdag en hel weekend i februar min mor kommer hver dag og giver ham mad og vand og ordner katte bakke han kommer fra en stald hvor han er vant til 10 katte og nu er han er alene her han har vært her en lille uge nu er lidt usikker hvad man kan gøre for han følder sig tryk hele weekenden alene boreset fra når min mor kommer lige og ordner ham håber virkelig i vil hjælpe så det bliver så trykt som mulig for ham
På forhånd tak:D
0 synes godt om
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
Aktiverings legetøj, huler..
Lidt aflukket territorium, så katten ikke behøver at tage stilling til hele lejligheden, men måske kun stue/værelse.
Og så mulighed for at komme højt op, hylde, skab, kradse milljø osv osv..
aug 2013
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 2
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Det er fint din mor lige kommer og ser til katten og hvis du kan overtale hende til også lige at bruge en halv times tid på kæl, nus og leg så vil det være endnu mere fint..
Men lad være med at afgrænse lejligheden for den, den skal have lige så meget plads som den er vant til, den bliver ikke mere tryg af at være i et meget lille rum, nærmere tværtimod..
aug 2013
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 2
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 942
Hjælp min kat skal trændes til at være alene hjemme