ssscat ssscat
Hej alle sammen
Jeg har 2 katte, som er MEGET glade for at være inde. Dvs. at jeg nogen gange må tvinge dem ud, i håb om at de måske vil lærer at være lidt ude, men det resulterer ofte i at de miaver ude ved mit vindue, og ja så lukker jeg dem ind....
Nu når de er meget inde, så vil det også sige at de laver enormt meget ballade... Og en af de ting som jeg simpelhen ikke kan leve med er at de hopper op på køkkenbordet
Derfor har jeg været lidt på udkig efter idéer osv. til opdragelse. Og er i den forbindelse faldet over ssscat! Vil så hører om der er nogen der kender til det, og evt. har positive eller negative erfaringer med det?
Tak på forhånd
dec 2004
Følger: 253 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.131
Hvor gamle er de?
Hvad er sssscat?
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 813 Katte: 20 Annoncer: 2 Emner: 118 Svar: 7.388
Jeg kunne aldrig drømme om at straffe mine katte for at gå på borde. Her løftes de ned med et bestemt nej.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.156
Den ene gider ikke lege med kattelegetøjet, men den anden skal der leges med flere gange om dagen. Så der bliver kruttet af, og de tager også nogle ture hvor de leger tagfat i hele huset, det sker selvfølgelig helst om aftenen, men så kan de så sove igen om natten
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.156
Den ene gider ikke lege med kattelegetøjet, men den anden skal der leges med flere gange om dagen. Så der bliver kruttet af, og de tager også nogle ture hvor de leger tagfat i hele huset, det sker selvfølgelig helst om aftenen, men så kan de så sove igen om natten
jan 2014
Følger: 5 Følgere: 99 Katte: 3 Emner: 54 Svar: 382
jan 2014
jan 2014
ssscat