{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  piveri
  • #2   5. okt 2006 Ha det problem kender jeg sq aaaalt til... vi har ikke nogen rigtig dør til sove værelset men kun en folde dør... og jeg har normalt ikke noget imod at blive vækket af en kat der tumler lidt..... men nogen gange tager det overhånd og så lukker vi døren..... men men så for jeg dårlig samvittighed.... og oven i det så skal de jo ligge lige uden for døren og tumle.... så er det jo et fedt for det larmer næste endnu mere.... deres sidste nye trik er at sesse synes det er hyggeligt at sidde omme bag rulle gardinet og kigge ned i gården(og det skal helts være ved 5 timen) og så synes tiger jo det er vildt sjovt at side på den anden side af rullegardinet og fange efter sesse... og det Larmer....

Tror desværre ikke at vi kan vænde misserne af med det desværre... det er en tilvendings sag for os... man kan lærer at sove fra meget....
    Ellers må i prøve at lege med ham helt vild om aftenen så han bare ikke kan hænge sammen når i går i seng.. og så håbe på han kan sove længe...

Håber i finder en løsning i kan leve med.

Naja

• #3   5. okt 2006 LOL herhjemme er vores svar til alt hvad der hedder kattelarm før kl 7 om morgenen = Ørepropper smiley Så kan de danse rundt som de vil og vi kan sove smiley

• #4   15. okt 2006 mig og kæresten er også ligeglad med om katten er i soveværelset, det sker dog nogle gange vi lukker døren. Nogle gange acceptere han det, men andre gange bliver der krasset godt og grundigt på døren. Hvis han kommer ind, så er han ret stille og rolig, han lægger sig i fodenden somregel og sover.

Hans yndlingsplads er at sove på en skænk, især hvis der ligger en flecebluse der, han kan ligge og sove på. Så kan han også kikke ud af vinduet, da der ikke er nogen vindueskarm han kan ligge på.

Mit råd vile eventuelt være at lade ham komme ind i soveværelset, hvis han ved hvad et nej er...så træn ham til at sengen er no go, evt. i dagstimerne...også evt. lade ham ligge på en skænk, hvor han kan få et tæppe eller ligende at ligge på. Måske er det bare fordi han er udenfor fællesskabet og keder sig...og det er mere interessant det der er på den anden side af døren end det der er i resten af boligen.

• #5   3. nov 2006 Min Kitte gør det samme. Det er især slemt nu hvor vi har fået vintertid. Nu er klokken kun 6 når han begynder at trampe rundt i sengen og spinne på en meget vild høj desperat måde.
    Først prøver han at indynde sig med søde (ru) slik på kinden og putten i armhulen. Som minutterne går (han har ingen tålmodighed) bider han i tæerne, miaver, springer rundt fra vindue til vindue, kradser i madrassen....ja, så står jeg op. Så er han igen nuttede Kitte som snoer sig rundt om benene og vil lege.
    Jeg tror ikke der er noget at gøre, har prøvet at lukke døren til soveværelset men så bliver der for alvor pepet, krasset på døren og væltet ting.
    Man kan lige så godt vænne sig til at være morgenmenneske smiley

Kommentér på:
piveri

Annonce