612 visninger
|
Oprettet:
piveri {{forumTopicSubject}}
Min lille misser vågner kl 6 om morgenen og vækker både mig og min kæreste. Han står udenfor vores dør og vi vil ikke have ham ind fordi han hopper rundt i sengen og vil ikke falde til ro.
Hvordan vænner jeg ham af med det?
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Tror desværre ikke at vi kan vænde misserne af med det desværre... det er en tilvendings sag for os... man kan lærer at sove fra meget....
Ellers må i prøve at lege med ham helt vild om aftenen så han bare ikke kan hænge sammen når i går i seng.. og så håbe på han kan sove længe...
Håber i finder en løsning i kan leve med.
Naja
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 44 Svar: 298
Hans yndlingsplads er at sove på en skænk, især hvis der ligger en flecebluse der, han kan ligge og sove på. Så kan han også kikke ud af vinduet, da der ikke er nogen vindueskarm han kan ligge på.
Mit råd vile eventuelt være at lade ham komme ind i soveværelset, hvis han ved hvad et nej er...så træn ham til at sengen er no go, evt. i dagstimerne...også evt. lade ham ligge på en skænk, hvor han kan få et tæppe eller ligende at ligge på. Måske er det bare fordi han er udenfor fællesskabet og keder sig...og det er mere interessant det der er på den anden side af døren end det der er i resten af boligen.
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 9
Først prøver han at indynde sig med søde (ru) slik på kinden og putten i armhulen. Som minutterne går (han har ingen tålmodighed) bider han i tæerne, miaver, springer rundt fra vindue til vindue, kradser i madrassen....ja, så står jeg op. Så er han igen nuttede Kitte som snoer sig rundt om benene og vil lege.
Jeg tror ikke der er noget at gøre, har prøvet at lukke døren til soveværelset men så bliver der for alvor pepet, krasset på døren og væltet ting.
Man kan lige så godt vænne sig til at være morgenmenneske
piveri