{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring mht. kat i sele
  • #1   7. maj 2007 Jeg har Mikkel ude i sele næsten hver dag og han nyder det... i starten var det nok lidt for meget og for stort og nyt - men nu farer han rundt på terassen

• #2   7. maj 2007 ved timon går det også fint... det går så godt nu at jeg kan gå tur med ham som var han en hund.. folk griner godt nok når vi kommer gående.. specielt fordi at han er utrolig bange for biler så han trykker sig ned hver gang der kommer en.. he he

• #3   7. maj 2007 p.s du skal lige være opsat på at folk tit kommer hen og siger du er dyreplager! det gør de med mig når jeg har timon i sele, men folk er heller ikke særlig kloge her i byen

• #4   7. maj 2007 Jeg har også gået med putti siden jeg fik hende.. Mest fordi at hvis hun nu engang løb væk, ville hun vide hvor hun var og skulle hen..

Jeg har aldrig oplevet at nogen har kaldt mig dyreplager..
    Der er mange der kommer hen og snakker, og spørger om det virkelig kan lade sig gøre at gå med kat i sele.. Så er der nogen der bare smiler.. Og så dem der kigger bebrejdende.. Fordi de ikke har forstand på det..
    Det er jo ikke dyreplageri at ville kunne have nogenlunde ro i sjælen, hvis uheldet er ude.. smiley

• #5   8. maj 2007 jeg tænker også mere på om der er gode erfaringer mht. at have dem i sele så de kan være ude i haven? Jeg ved ikke hvor meget jeg får gået tur med dem, men ville gerne have muligheden for at de kan komme ud..

• #6   8. maj 2007 camilla - Nå okai, på den måde.. smiley
    Jamen det kan du sagtens.. Så skal du bare huske at holde øje så de ikke bliver viklet ind/sidder fast.. Man kan købe halsbånd som går op hvis de sidder fast .. Sådan et er en god ide..

• #7   15. maj 2007 Hej Camilla.

Jeg har Cassiopeia i sele næsten hver dag ude i haven, men hun kommer kun ud hvis jeg er ude, for hun vikler sig ind i alt og jeg er så bange for der sker hende noget...

I starten haddede han det rigtig meget, hun ville bare ind. Jeg har købt en rulle ind snor i Jem og Fix, som er 5 m. den koster kun 30,- Så jeg satte snoren så hun ikke kunne nå indenfor. Men efter en 14 dages tid begyndte hun at være helt vild med det. Nu er det hende selv der plager om at komme ud lidt... Så nu sætter jeg snoren så hun kan rende ind og ud i haven som det passer hende, og så har jeg hendes mad og vand skåle stående lige ved havedøren...

Vi bor ellers i et meget roligt kvarter, og jeg har da også ofte tænkt på om jeg skulle lade hende være udenfor uden selen og snoren, men jeg er så bange for der er nogen der snupper hende, og det ville jeg ikke kunne leve med!

• #8   15. maj 2007 Camilla H: Hvis I har jeres egen have, så vil det være bedre at indhegne den, end at sætte kattene i sele. Ellers synes jeg du skal nøjes med at tage dem i sele i haven.
    Og forresten så må jeg være lige så dum, som dem der bor i Janni Ns by, for jeg synes, det er synd at tage katte med ud, hvor der er trafik, der kan skræmme dem - og jeg kan heller ikke se nogen grund til at gøre det.

Kommentér på:
Erfaring mht. kat i sele

Annonce