661 visninger
|
Oprettet:
Erfaring mht. kat i sele {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige købt to skønne maine coon killinger som begge skal være indekatte - jeg bor i lejlighed og vil derfor høre om der er nogen som har erfaring mht at have katte i sele så de kan komme udenfor.
Er det en god ide?
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
jul 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 64 Svar: 326
jul 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 64 Svar: 326
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Jeg har aldrig oplevet at nogen har kaldt mig dyreplager..
Der er mange der kommer hen og snakker, og spørger om det virkelig kan lade sig gøre at gå med kat i sele.. Så er der nogen der bare smiler.. Og så dem der kigger bebrejdende.. Fordi de ikke har forstand på det..
Det er jo ikke dyreplageri at ville kunne have nogenlunde ro i sjælen, hvis uheldet er ude..
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 176
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Jamen det kan du sagtens.. Så skal du bare huske at holde øje så de ikke bliver viklet ind/sidder fast.. Man kan købe halsbånd som går op hvis de sidder fast .. Sådan et er en god ide..
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 22
Jeg har Cassiopeia i sele næsten hver dag ude i haven, men hun kommer kun ud hvis jeg er ude, for hun vikler sig ind i alt og jeg er så bange for der sker hende noget...
I starten haddede han det rigtig meget, hun ville bare ind. Jeg har købt en rulle ind snor i Jem og Fix, som er 5 m. den koster kun 30,- Så jeg satte snoren så hun ikke kunne nå indenfor. Men efter en 14 dages tid begyndte hun at være helt vild med det. Nu er det hende selv der plager om at komme ud lidt... Så nu sætter jeg snoren så hun kan rende ind og ud i haven som det passer hende, og så har jeg hendes mad og vand skåle stående lige ved havedøren...
Vi bor ellers i et meget roligt kvarter, og jeg har da også ofte tænkt på om jeg skulle lade hende være udenfor uden selen og snoren, men jeg er så bange for der er nogen der snupper hende, og det ville jeg ikke kunne leve med!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Og forresten så må jeg være lige så dum, som dem der bor i Janni Ns by, for jeg synes, det er synd at tage katte med ud, hvor der er trafik, der kan skræmme dem - og jeg kan heller ikke se nogen grund til at gøre det.
Erfaring mht. kat i sele