{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.125 visninger | Oprettet:

min killing bider! {{forumTopicSubject}}

Lille Gustav på 8 uger bider os når vi prøver at kæle med ham! Og han er begyndt at bide hårdt! Hvis han ligger og putter, og vi vil kæle med ham, vender han sig om på ryggen, og bider i vores fingre.. Jeg er begyndt at skubbe ham på næsen når han bider, og det hjælper lidt, men han gør det bare igen... Han vil faktisk overhovedet ikke kæles med... nogen der har gode råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min killing bider!
  • #1   12. jul 2007 Har 4 killinger nu på 9 uger. Det er kun hunkatten der gør det med at bide i fingere, jeg prøver også bare at sige NEJ og puffe hende på næsen når hun gør det. Er jo overbevist om at kattene forstår alt hvad jeg siger til dem.. =0)
    Det hjælper altså ind imellem med et stykke legetøj i munden på hende.. =0)


  • #2   12. jul 2007 Okay, godt jeg ikke er den eneste med problemet... Når jeg endelig får ham til at stoppe med at bide, slikker han vores hænder, det gør han MEGET! Slikker hele tiden! Det er nu lidt mærkeligt... Men det er bedre end at bide..

    Lundkbist: Moren bider nu ham, når de slåser bider hun ham i halsen... Men det kan jo være det er fordi han bider hende... Lidt mærkelig opdragelsesmåde smiley
    Og de får meget mere tid sammen, vi skal nemlig beholde ham!


Kommentér på:
min killing bider!

Annonce