{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.186 visninger | Oprettet:

Motion til kat? {{forumTopicSubject}}

hej jeg vil gerne have et par råd omkring aktivering af katte. Vi har 4 katte hvor 2 af dem er udekatte, og så har vi en indekat og en der både er ude og inde. Men jeg er dog lidt bekymret for indekatten da det ikke er noget vi selv har valgt altså at den er inde hele tiden det kommer sig nemlig højest sandsynligt af at den er meget bange for vores udekatte så nu vil den bare ikke ud. Nu er det jo så at jeg ike kan tro at det er særligt sundt for en ældre misser på ca. 7-8 år at ligge inde hele dagen og ikke lave andet end at æde! så derfor vil jeg gerne have nogle råd til hvordan jeg kan aktivere den lille mis så den får lidt motion?


christine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motion til kat?
  • #1   6. feb 2008 hmmm, hvad med et løbebånd, nej spøg til side, man ka købe sådan nogle kugler man ka putte kattemad i med små huller i og når katten leget med kuglen falder kattemaden ud lidt efter lidt, det må da være et hit for en ældre kat, bare trille med en bold og få mad ud af det.
    ellers er i jo nok nød til selv at aktivere den , med noget legetøj, en fjer på en ping plejer at få daffy i omdrejninger


  • #2   6. feb 2008 jeg ville nok aktivere den med noget legetøj af en art... eller lave en indhegning udenfor, som I kan lukke den ind i... hvor den kan være alene for de andre katte??
    Min hunkat er tildels ude... men hun er ikke så vild med det, og kommer derofr hurtigt ind igen. Hende leger vi meget med.. og når vi så går tur med hunden, så følger hun ofte med. Ville hun gå med jer, når I er ude??


  • #3   6. feb 2008 nej hun ville nok ikke gå med os... hvis vi skal have hende ud så må vi næsten skubbe bagpå! men jeg kunne måske prøve noget legetøj selvom hun ikke rigtig gider sådan noget mere... men tak for rådet smiley

Kommentér på:
Motion til kat?

Annonce