{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.719 visninger | Oprettet:

Gøre sky kat tam? {{forumTopicSubject}}

Vi har 3 killinger fra i sommers. 2 af dem er virkelig kælne og har hele tiden været det.. Den 3. er verdens kønneste, lille kat men hun har ikke rigtig gidet at putte og hun løb hver gang man ville nusse hende. Vi har snakket meget om hvad vi skulle gøre, for min kæreste er virkelig glad for hende fordi hun har det kønneste udseende og han jo gerne vil beholde hende, men når hun ikke gad kæle med os var det måske ikke så godt, måske hun ville få det bedre et andet sted.. Nu er hun så begyndt at bløde lidt op så hvis jeg sidder i sofaen og "kratter" i sofaen kommer hun løbende og så skal hun altså nusses og hun spinder helt vildt. Vi er blevet enige om hun har opdaget hun er gået glip af noget og nu skal hun bare opleve det.:D Men, kan det lade sig gøre hun bare er blevet tam sådan lige?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gøre sky kat tam?
  • #1   8. jan 2010 Vi tog en lille hittemis killing til os i august tror jeg den var. Den var nok omkring max ti uger og en noget nervøs kat og det var vidst held vi fik fat i den. Men vi kunne se den ihvertfald ikke burde rende ude, for den var så lille og tynd. Ingen ville kendes ved den og nu her 4 måneder efter er den blomstret op. Det har taget lang tid faktisk. Der gik en måned måske mere før den ikke blev bange for os når vi forsigtig gik hen til den. Den har hele tiden været kælen når først vi fik fat i den, men den blev meget nemt bange. Men efter nogen tid blev han så mere og mere tryk og han er bare så kælen så kælen. Det er faktsik ikke mere en 14 dage siden han selv er begyndt at hoppe op til os når han vil snakke og han er også begyndt små snakke lidt. Han har været noget sky når der kom gæster. Er han stadig lidt, men nytårs aften havde vi besøg af to gæster og en hund og der kom han selv frem. Han plejer ellers at være noget bange for den hund når den kommer på besøg, men tror han har fundet ud af at det er en ganske fredelig hund.

    Vi ved ikke hvor den hittemis kommer fra, men et gæt er en staldkat. Eller nogen som bare har sat katten af og kørt deres vej. Den har da været i menneske hænder for ellers ville den nok ikke være så kælen. Den vidste også hvad en kattebakke var. Den har kun haft et enkelt uheld den første dag, men det kan jo ske :o)
    Han er bare den dejligste dreng og jeg er glad for han stod ved vores hus og mjavede så vi kunne tage os af ham.
    Det blev så lige til en længere historie :o)


  • #2   8. jan 2010 Vi har altid haft alle killingerne oppe og Tiger har vi også.. Hun er enormt nysgerrig og skal være med over det hele og lege hele tiden men når der skulle kæles gad hun ikke.. Nu er hun ligepludselig begyndt at komme op og skal nusses.. Men kun når jeg har krattet i sofaen kommer hun ellers gider hun ikke rigtig..

Kommentér på:
Gøre sky kat tam?

Annonce