{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Nyt hjem - hvornår ud? {{forumTopicSubject}}

Hej

Vi har i forvejen to katte. Nu har vi fået vores søns og svigerdatters to katte i pleje på ubestemt tid, fordi de ikke må flytte med i den nye lejlighed.

Vi bor i et alm. parcelhus med have. Indtil nu har vi holdt de to plejebørn inde i 10 dage.

Hvorlænge skal der gå, før de føler sig hjemme her, og vil komme tilbage til huset igen. Vi er hjemme hele dagen, og kan lukke dem ind og ud, og de beholder også kattebakken, så de kan være inde om natten.

Hvornår tør vi lukke dem ud, og hvordan skal det foregå? Vi vil ikke bruge kattesele.

Venlig hilsen

Bi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt hjem - hvornår ud?
  • #1   3. nov 2011 Jeg ahr altid holdt nye katte inde i 2-3 uger før de har fået lov at komme lidt ud... Og de er altid kommet hjem efter den tid smiley

  • #3   3. nov 2011 De bør først komme ud, når de er HELT fortrolige med huset og jeres to andre katte.
    Jeg kan forestille mig, det vil tage ret meget længere tid end normalt, for er kattene ikke indbyrdes i harmoni, men hvæser og knurrer af hinanden, risikerer I, at de to nyankomne stikker af, når de kan se deres snit til det.


  • #4   8. nov 2011 Jeg vil give de andre ret smiley vent 3 uger ca og når du så lukker dem ud så strø noget af deres brugte kattegrus rundt i kanten af haven så de kan lugte hvor de hører til smiley og så har jeg gode erfaringer med at lukke dem ud inden de får mad for så løber de heller ikke så langt smiley

  • #5   17. nov 2011 jeg har aldrig ventet mere end et par dage med mine. har altid gået godt... bare man selv lige er med i haven de første par gange og de kan se døren står åben så de selv kan løbe ind igen


Kommentér på:
Nyt hjem - hvornår ud?

Annonce