866 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Katten gør stort i hjemmet Katten gør stort i hjemmet

Der er sikker mange der har lavet sådan et indlæg men er på en mobil så det med at skulle en masse igemmen er svært.

Har en lille norsk Skovkat som har det med at skide alle andre stede end katten barken ved snart hvad jeg skal stille op længer. Hun er fra den 16/8 da jeg købte hende var hun vendt til kattebarken men efter jeg havde haft hende i 14 dage så begyndt hende. Kan i hjælpe mig.???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katten gør stort i hjemmet
  • #3   25. jan 2012 Ja tømmer kattebarken hverdag så. Ved ikke hvad det var for noget grus den tidligere eget brugte her bruger jeg træ piller for det er det eneste de vil brug. Skal siges jeg har 3 katte og 3 kattebarken en i køkkenet,en i gangen og en i soveværelset deres mad stå ude på wc. Ja de har ikke noget problem med at være alene hjemme for de har hinanden og de er alle glade for hinanden. Hende der er det største problem med er også en der har det med at patte på ørne af de andre.

• #5   25. jan 2012 Ja de alle sammen søger tryghed hos hinanden eller os men det er som regler kun om aften de kommer til os.

• #7   25. jan 2012 Måske er det træpillerne hun ikk kan hitte ud af, så prøv i en af bakkerne at smide andet grus i.. hvis du har kontakt til forrige ejer, hør personen ad hva hun brugte..

• #8   25. jan 2012 Tak for jeres svar.
    Det er lukket kattebarken jeg har men de har ikke noget i mod at bruge dem.

Har prøvet grus men det vil inge af dem bruge så der er kun træ pillerne at bruge.

• #11   25. jan 2012 Har prøvet alle dem man kan få i maxxi zoo og Inge af dem vil de bruge.
    Ja det er nok snart ved at være løbetid for den alle 3 da de næste har samme alder.
    Den store sige inte til hun babber øre på hende hun ligger og spinder højlydt.

Kommentér på:
Katten gør stort i hjemmet

Annonce