Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køkkenbord
  • #1   8. jul 2012 Prøv at give den alternativer, høj kradsetræ, hylder og vindueskarme - Det er, som Heidi siger, fordi de søger højder. Og så hjælper det også at fjerne alt det gode fra bordet som mad osv (;

Generelt hjælper det også at have velopdragne katte der ved hvad "nej" eller et klap betyder, fordi så begynder de at forstå at de ikke må være der og søger andre steder at være - Det gør mine i hvert fald (;

Held og lykke (;

• #2   8. jul 2012 Luk døren smiley

• #3   8. jul 2012 der er masser der er højt som de også er ivrige efter at kommet op på -... men tror at problemet er at dder er et vindue ved køkkenborederet som de gerne vil side og se ud af smiley men har læst lidt her inde at staniol kunne hjælpe .....

gg lone der er ingen dør smiley

• #4   8. jul 2012 Jeg kender ikke opskriften på at holde kattene fra bordene. For mine to katte på 18 år har til aldrig været frække nok til at gå på bordene. Meeen på det seneste er den ene gamle mis begyndt og ville sove på køkkenbordet, spisebordet og ikke mindst på komfuret hvis han kan komme afsted med det. Vi kan ikke stille meget op, da han er døv og førhen lystrede på et ''nej''. Så om natten lukker vi dørene ind til køkkenet så han ikke kan komme derud.

Enten skal du lukke døren, eller bare sørge for at tørre bordene godt af bagefter..

• #5   8. jul 2012 he he TR - dine katte har aldrig været frække nok til at gå på bordene - men nu sover den ene på køkkenbordet, spisebordet og komfuret? hi hi smiley Det lyder temmelig frækt smiley :) smiley

• #6   8. jul 2012 Anna C

Ja, han er blevet lidt ustyrlig efterhånden smiley

Kommentér på:
Køkkenbord

Annonce