Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bid/krads
  • #1   15. jul 2012 Prøv at anskaf noget af la "Træn din kat" af Maiken Lysholm Sten. Der er et afsnit der netop beskriver dette problem.
    Ved bare at i aldrig må trække hånden til jer, når katten begynder at kradse og, i må aldrig bruge hånden som legetøj.

• #2   15. jul 2012 Din killing er blevet taget alt alt for tidlig fra sin mor kunne jeg se i profilen så han bruger jeres hænder og fødder som han ville have brugt sine søskende
    skaf en killing mere eller få ham til en anden flok indtil han er 12-14 uger

• #3   15. jul 2012 Enig med Laila!

• #4   15. jul 2012 Tusind tak, Sine smiley
    Nu er det af gode grunde slet ikke min skyld at Milo blev taget fra hans mor så tidligt, så min kæreste og jeg har jo bare valgt at tage imod ham så vi kunne give ham bedst mulig opvækst - da han ingen mor havde. På alle andre punkter er han den dejligste lille killing, men krads og bid forstår han desværre ikke at han skal lade være med. Milo er ikke uberegnelig, da vi ved hvornår han kradser og bider (som kun er når han virkelig er legesyg med vores hænder).

• #5   15. jul 2012 Og det er helt naturlig adfærd for en killing i den alder...
    Du må bare prøve at få fat i så meget aktiveringslegetøj som muligt, og bruge det ofte og længe ad gangen!
    Bider/kradser han jer, så hvin højt som en killing der bliver bidt/kradset..
    Det hjælper i mange tilfælde, har jeg ladet mig fortælle!
    Jeg har dog ikke selv erfaring med det, da jeg aldrig har haft det problem!

• #7   15. jul 2012 Tak for rådene Lotte smiley

Og jo, han havde to søskende. Min kæreste og jeg har ikke fået andet af vide, end at de er tilløbere, at de er fundet udenfor. Så fjernelsen har vi ingen indflydelse på. Vi har jo bare tænkt gode tanker, og gør vores bedste for at give Milo et godt liv smiley

• Sabrina A
    Sabrina A Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 64
    #9   15. jul 2012 Jeg har to killinger fra samme kul, og er ikke i tvivl om hvor glade de er for at have hinanden. De kalder faktisk tit på hinanden. De kan godt være slemme til at rive mig og i møblerne. Når jeg tager dem i at rive i møblerne sætter jeg dem hen til kradsebrættet. Og tit sætter de også kløerne i tingene og mig for at komme op. Det er nok fordi de ikke selv kan hoppe helt op endnu. Men ja god ide at få jer, en killing mere, og ja den skal være mindst 12 uger smiley

• #10   15. jul 2012 Felis: Jeg vil hellere end gerne høre din mening, men jeg mener dog alligevel at man skal bevare en ordentlig tone smiley

Sabrina: Tak for ordene, og ja, vi vil helt klart anskaffe os en killing mere.

• #12   15. jul 2012 Jeg så nu heller ikke nogen der ikke holdt en ordentlig tone...
    Nogle pakker bare ikke tingene ind, men siger det som det er smiley

• #13   15. jul 2012 Felis: Som jeg skrev vil jeg hellere end gerne høre din mening, men i den her sammenhæng tager jeg "sgu" som et bandeord. Hver person, sin opfattelse smiley
    Jeg er udemærket godt klar over, at Milo er for ung, men vi har kun gjort det i vores bedste mening - da der hvor vi fik ham fra, var hans mor jo heller ikke.
    Så nu vil vi nyde at opfostre vores guldklump, og skaffe ham en legekammerat.

Hvis i har andre tips, gode råd, osv til hvad vi kan gøre for at give ham det bedst mulige liv, så må i meget gerne skrive til mig smiley

• #15   15. jul 2012 Ja, jeg vil nu heller aldrig gøre det igen smiley

Og tusind tak for dit lange svar, det vil jeg suge til mig som en svamp!
    Og det virkede allerede nu, da han prøvede at lege med mine tæer, så med tiden skal det nok stoppe helt. smiley

Kommentér på:
Bid/krads

Annonce