702 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Bid/krads Bid/krads
Hej alle.
Min skønne killing Milo, har for vane at bide og kradse rigtig meget, når vi prøver at nusse ham. Dog ikke når han ligger og putter.. Hvordan får vi ham bedst til at holde op med det? (Både min kæreste og jeg ligner 2 cuttere .. :o)
Mvh Mathilde..
0 synes godt om
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 66
Ved bare at i aldrig må trække hånden til jer, når katten begynder at kradse og, i må aldrig bruge hånden som legetøj.
apr 2008
Følger: 41 Følgere: 49 Katte: 14 Emner: 37 Svar: 713
skaf en killing mere eller få ham til en anden flok indtil han er 12-14 uger
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 19
Nu er det af gode grunde slet ikke min skyld at Milo blev taget fra hans mor så tidligt, så min kæreste og jeg har jo bare valgt at tage imod ham så vi kunne give ham bedst mulig opvækst - da han ingen mor havde. På alle andre punkter er han den dejligste lille killing, men krads og bid forstår han desværre ikke at han skal lade være med. Milo er ikke uberegnelig, da vi ved hvornår han kradser og bider (som kun er når han virkelig er legesyg med vores hænder).
okt 2007
Du må bare prøve at få fat i så meget aktiveringslegetøj som muligt, og bruge det ofte og længe ad gangen!
Bider/kradser han jer, så hvin højt som en killing der bliver bidt/kradset..
Det hjælper i mange tilfælde, har jeg ladet mig fortælle!
Jeg har dog ikke selv erfaring med det, da jeg aldrig har haft det problem!
jul 2012
Og jo, han havde to søskende. Min kæreste og jeg har ikke fået andet af vide, end at de er tilløbere, at de er fundet udenfor. Så fjernelsen har vi ingen indflydelse på. Vi har jo bare tænkt gode tanker, og gør vores bedste for at give Milo et godt liv
jul 2012
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 64
jul 2012
Sabrina: Tak for ordene, og ja, vi vil helt klart anskaffe os en killing mere.
okt 2007
Nogle pakker bare ikke tingene ind, men siger det som det er
jul 2012
Jeg er udemærket godt klar over, at Milo er for ung, men vi har kun gjort det i vores bedste mening - da der hvor vi fik ham fra, var hans mor jo heller ikke.
Så nu vil vi nyde at opfostre vores guldklump, og skaffe ham en legekammerat.
Hvis i har andre tips, gode råd, osv til hvad vi kan gøre for at give ham det bedst mulige liv, så må i meget gerne skrive til mig
jul 2012
Og tusind tak for dit lange svar, det vil jeg suge til mig som en svamp!
Og det virkede allerede nu, da han prøvede at lege med mine tæer, så med tiden skal det nok stoppe helt.
Bid/krads