{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Kære alle opdrættere, med stamnavne... {{forumTopicSubject}}

- Efter at jeg i dag har fået mit stamnavn, <b>DK Azizam</b>, at vide (<i>(link fjernet) er jeg blevet nysgerrig på nogle ting hos jer andre registrerede opdrættere.


<b>1:</b> Hvor mange navneforslag sendte I ind?

<b>2:</b> Af det stamnavn I fik, hvilket nr. var det så efter jeres prioritetsforslag?

<b>3:</b> Er der nogen grund til at I valgte netop jeres stamnavne - som f. eks. betydning?

<b>4:</b> Hvor lang tid sådan ca. gik der, før I fik jeres registrerede?

<b>5:</b> Hvis I ikke er registrerede endnu, men har sendt ind, hvad er så jeres navneforslag i foretrukne rækkefølge?


Her er mine svar på samme spørgsmål:

<i>1:</i> Jeg sendte i alt 10 ind - to gange fem forslag, men de fem første var optaget.

<i>2:</i> Nr. seks:
<i>De fem første forslag:</i>
1: DK Royal Cats.
2: DK The Lion Cats.
3: DK Pawprints.
4: DK A B Coons.
5: DK Cool Coons.

&

<i>De fem næste:</i>
1: DK Azizam.
2: DK Brüel.
3: DK Gentle Giants.
4: DK Moonlight & Sunshine.
5: DK Vildkattene.

<i>3:</i> Ja, jeg valgte det jeg fik, fordi min første selvavlede killing hedder Azizam, som på farsi (<i>iransk</i>) betyder <i>Min skat</i> eller <i>Min elskede</i>.

<i>4:</i> Da jeg ansøgte 2. gang, her d. 13. juli, ventede jeg kun fire dage før jeg blev registreret, og fik svar her i dag, på 6. dagen. Jeg blev således registreret d. 17. juli 2006, hvilket er meget hurtigt, da der plejer at gå ca. én måned.

<i>5:</i> Jeg er jo registreret nu. ((c: )




Mange potekram herfra.


Kommentarer på:  Kære alle opdrættere, med stamnavne...
  • #1   19. jul 2006 Det ser ud til at linket om mit stamnavn ikke virker når man bare trykker på det, så prøver lige at sende det igen:
    (link fjernet)

    *SSS*


  • #3   19. jul 2006 1: Hvor mange navneforslag sendte I ind? ..........5

    2: Af det stamnavn I fik, hvilket nr. var det så efter jeres prioritetsforslag?............nr 2

    3: Er der nogen grund til at I valgte netop jeres stamnavne - som f. eks. betydning?.......mit starter med poly fordi jeg vil opdrætte polycoons

    4: Hvor lang tid sådan ca. gik der, før I fik jeres registrerede?............øh - tror 2 - 3 uger.?

    5: Hvis I ikke er registrerede endnu, men har sendt ind, hvad er så jeres navneforslag i foretrukne rækkefølge?


  • #4   19. jul 2006 1: Hvor mange navneforslag sendte I ind?

    Kan ikke huske det præcist, men det er noget med minimum 3 eller 5, så sendte det antal ind..
    De var sådan set næsten ens alle sammen, bare stavet på forskellig måde..
    F.eks. Camissen og Cammissen


    2: Af det stamnavn I fik, hvilket nr. var det så efter jeres prioritetsforslag?

    Nr. 2.. Hvilket jeg egentlig også helst ville have, da jeg havde sendt den afsted.. Jeg vidste også godt at nr. 1 ikke ville blive godkendt, da et engelsk firma hed det..


    3: Er der nogen grund til at I valgte netop jeres stamnavne - som f. eks. betydning?

    Ja.. Det er en sammensætning af mit navn og min første Norske Skovkats navn.. Nemlig Camilla + Mischa = Camissen (sen kommer på, fordi jeg synes det lød pænere)


    4: Hvor lang tid sådan ca. gik der, før I fik jeres registrerede?

    Under en måned.. Sendte det afsted i november, og det var klar i starten af december


    5: Hvis I ikke er registrerede endnu, men har sendt ind, hvad er så jeres navneforslag i foretrukne rækkefølge?

    Den kan jeg ikke helt svare på, da jeg er registreret.. smiley


  • #5   19. jul 2006 may britt på hvilket sprog...

  • #6   19. jul 2006 okay der er faktisk nogen gode navne muligheder der ... kan got forstå du har valgt det du har...

  • #7   19. jul 2006 1: Shakina - Som betyder Beautyfull One på Afrikansk.(Som jeg fik.
    2: Baand, mit mellemnavn
    3: Evers mit efternavn.

    Sendte kun de 3 ind, men er glad for at jeg fik DK Shakina. smiley Tror der fik 2-3 uger efter jeg sende ind og jeg så fik det. smiley


  • #8   19. jul 2006 Vi sendte 3, Azul, Amorito og Turquesa.
    vi fik nr. 2 som betyder lille skat/elskede på spansk.
    der gik 3 måneder før vi fik vores men det var pga. en computer fejl. så det blev endelig til DK Amorito.


  • #9   20. jul 2006 1: Hvor mange navneforslag sendte I ind?

    - 3 stk., som man skulle.
    1. Kastbjerg
    2. Lykke ( mit navn )
    3. Elysion ( den himmelske mælkevej i nordisk mytologi )

    2: Af det stamnavn I fik, hvilket nr. var det så efter jeres prioritetsforslag?

    - Jeg fik min første prioritet smiley :)

    3: Er der nogen grund til at I valgte netop jeres stamnavne - som f. eks. betydning?

    - Jeg har valgt mit efternavn, da det er lidt specielt, og da min familie betyder ALT for mig - såvel som jeg mener familie og kærlighed, som kendetegner min familie, skal gå igen gennem de killinger, der bliver født og vokser op hos os. Så betydningen er meget vigtig hos mig, og der ligger mange tanker bag smiley

    4: Hvor lang tid sådan ca. gik der, før I fik jeres registrerede?

    - Ca. 2/3 uger

    smiley


Kommentér på:
Kære alle opdrættere, med stamnavne...

Annonce