1.908 visninger
|
Oprettet:
Hellig birma - maskefarver? {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg har en hellig birma pige, Silke, som vi har planlagt skal have killigner om et års tid
Jeg har lige et par spørgsmål som jeg håber nogen kan hjælpe mig med:
-Hvilken katteklub kan anbefales?
-Nogen der evt. har et skema over hvilke kombinationer af maskefarver der giver hvilke maskefarver? Silke er Chokoladetabby masket
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
På min hjemmeside kan du finde et skema over hvilke farver man kan få ved parringer , du finder den under Info-sider
Da man ikke må reklamere for egne sider her på KG, sender jeg dig lige linket over PB
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
prøv at se på www.birma.dk
sjovt med en kommende opdrætter her i Kolding - jeg har ellers været den enste i flere år efterhånden. Så velkommen til med jer.
Hun er skøn jeres chokotabbypige. Jeg har faktisk hendes moster boende, søster til din kats far....sjovt hvor Verden er lille
Hilsen Heidi og birmabanden fra Dons v/Kolding
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
Nååårh hun er godt nok nuser...jeg elsker tabbyer. Din hankat´s far er farfar til min chokoladetabby Rimini.
Spændende at følge dit opdræt fremover.
Kh
Camilla
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 81
Mange tak for de gode råd
Vi har besluttet at vi i hvert fald vil have et kuld killinger (Det kræver selvfølgelig lige at vi finder en smuk birma-dreng først). Vi vil ansøge om et stamnavn, da man jo aldrig ved hvad fremtiden bringer - men indtil videre er det kun planen at vi skal have et kuld
Håber lidt på at finde en smuk lillamasket han *S*..
Kh. Anita
Hellig birma - maskefarver?