{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært at sælge killinger?
  • #1   2. aug 2008 Tålmodighed vil jeg tro.. For som du nok har set er der rigtig mange killinger grundet sommeren.. Men før eller siden skal du nok få dem solgt for der er jo os nogle mennesker der søger lidt ældre katte som er lidt over killing stadie..

  • #2   2. aug 2008 jeg synes nu osse det er svært... men jeg er kommet af med 4 ud af 5, har kun lille snowflake tilbage på 15 uger nu

  • #3   2. aug 2008 Hehe ja jeg håber da på at få dem solgt sådan inden de bliver alt for gamle ellers kommer vi vidst til at have rigeligt med katte her hjemme hehe. Inkl. de små har vi 8 stk så det kan jo kun blive en MEGET livlig vinter

  • #4   2. aug 2008 Det sker jo at man indimellem brænder inde med nogle killinger det er jo noget man skal tage højde for før man vælger at få dem..

  • #5   2. aug 2008 ja mig gør det nu ingenting, hvis der ikke er nogen der vil ha min lille snowflake... hun er nemlig rigtig lækker med store øre og charmerende ansigt:)

  • #6   2. aug 2008 Hehe jamen det har vi skam tænkt på. Kæresten siger allerede "skal de godt nok sælges, de er altså SÅ søde?"

    Og det må jeg jo give ham ret i heh.



  • #7   2. aug 2008 jeg sidder også med tre orientaler killinger (14 uger) jeg heller ikke har fået solgt endnu.. Jeg har fået nogle henvendelser (en ville have dem til at bo i en lade og mange andre havde ikke mulighed for at se dem først). Så det gør mig ikke noget at de ikke har fundet hjem endnu..

    Jeg husker mig selv på at det er sommerferie og at folk sikkert har brugt så mange penge i ferien at de lige vil vente til efter ferien med at købe kat. Jeg er ikke så nervøs for de skal nok blive solgt, man skal bare vente til de helt rigtige kommer..


  • #8   2. aug 2008 Ja hvis folk fik lov til at have dyr i en lejlighed så havde jeg også haft en til,, begge bor hos min mor og der hygger de sig smiley

  • #9   3. aug 2008 jeg er enig med Lis der er for mange opdrættere og sommer er højsæson for killinger hvert år så hav tålmodighed:-) held og lykke. præg dine killinger så godt så de er nemme at sælge. hvis de er reserveret i sind kan de være sværere at få solgt når købere kommer og kigger forståeligt nok jo:-). held og lykke fra os som så lige har fået 5 skov bamser he he så vi er i samme situation men vi er slet ikke nervøse.

  • #10   3. aug 2008 Lis D skrev: **Min personlige opfattelse er der er alt for mange opdrættere og mennesker der avler katte i Danmark. Især på nogle racer.**

    Enig!


  • #11   3. aug 2008 må jeg spørge hvilke racer i mner der avles for meget på?

    Jeg tror nu også ferien for salg spiller ind, ingen køber vel et husdyr hvis de ved de skal på ferie.


  • #12   3. aug 2008 Anita B. Hvis du kigger på markedsannoncer her på KG og andre steder salgsannoncer for katte, så kan du se hvilke racer, der er en overvægt af. Jeg ser fx mange (semi)anghårsracer.
    Eftersom der er flere katte, end der er gode hjem, vil jeg nu ikke beklage, hvis man stoppede al racekatte-opdræt. Der vil være katte nok alligevel smiley (Er udmærket klar over, at det bare er mig der har den holdning).


  • #13   3. aug 2008 Jeg ved at indenfor Norsk Skovskat og Maine Coon er mange opdrætter men det er så også populære racer. Der er jo en sammenhæng:-)

  • #14   3. aug 2008 ja, jeg leder efter en perser exotic killing, og jeg har været nødt til at kigge efter katte i udlandet.... så det er nu ikke alle racer hvor der er rigeligt med killinger.

    men jeg vil da stadig ønske jer held og lykke med at finde gode hjem til dem alle


Kommentér på:
Svært at sælge killinger?

Annonce