{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Hvor meget tog jeres på i vægt?? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der har vejet jeres katte gennem graviditeten, og har styr på hvor meget de tog på?

Vores Sille blev parret for pæcis 14 dage siden, så vi er endnu ikke helt sikre på om hun er med killinger, hannen var dog på hende omkring 20 gange så chancen er god.

Jeg vejede hende igår, og hun har allerede taget 500g på.

sidste gang hun ventede killinger tog hun 1kg på i alt. Så synes det er lidt vildt hun allerede har taget så meget på på 14 dage. Så jeg tror den er ret sikker smiley

Hvad har jeres katte gjort?

mvh Pia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget tog jeres på i vægt??
  • #1   23. aug 2009 Min hunkat tog 1400 gram på da hun var drægtig, det meste af det kom på sidst i drægtigheden. Hun fødte 6 killinger som vejede fra 99 - 137 gram.

• #2   23. aug 2009 ja, jeg mindes også at hun sidste gang tog mest på op til fødslen, så synes det er vildt at hun bare lige har taget sådan på allerede... Tak for svar:)

Der var forreste 2 killinger sidste gang hvor hun tog 1kg på.

• #3   24. aug 2009 Da vores Silke fik killinger i 2007, tog hun 1,7kg på der kom 8 killinger der vejede mellem 82 og 128g.

Vores Tasja er højgravid lige nu og hun har taget 1,1kg på. Jeg håber kun der er max 4 killinger, men frygter der er 5-6 stykker.

• #4   24. aug 2009 Min hunkat tog sidste år 1,4 på pg der lå officielt 7 killinger i hende..... den hunkat jeg har nu der er gravid har taget 1 kg. på siden parring og tager generelt 100g. på hver 3-6 dag.... og hun har 10 dage endnu inden fødsel og ja de tager jo mest på sidst i perioden så bliver spændende hvad hun leverer.

• Anette M
    Anette M Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Katte: 5 Svar: 4
    #5   24. aug 2009 Hej Pia

Med 20 parringer kan du godt være helt sikker på, der kommer killinger, de må ha' været meget forelskede smiley
    Jeg synes hunkattene tager på hurtigere på, når de har haft killinger før - sådan er det også oftest med os kvinder smiley
    Jeg tror ikke, det viser hvor mange killinger der er. Jeg går ud fra hun har det fint og er frisk - dvs. ikke viser tegn på en livmoderbetændelse, dvs. er træt og drikker meget?

mvh Anette

• #6   24. aug 2009 Anette: Ja, jeg synes også det var lidt vildt da hankatte ejer fortalte at hun ikke længere havde styr på deres paringer men at de var oppe på omring de 20 stk smiley Håber så også på lidt flere en 2 stk den her gang, da der jo kun var 1 der overlede sidst, og synes det var lidt synd hun ikke havde nogen at lege med selvom hun da har klaret det fint.

Hun har det helt fint ja. Hun er som hun plejer. lidt mere sur når vi løfter hende, men det var hun også under sidste graviditet. Ellers er hun faktisk allerede mere kælen end hun plejer at være,
    så jeg tør næsten godt tro på den:)

• #8   24. aug 2009 Min Liva tog 1300g på. Hun fødte 6 killinger, den ene døde. Den mindste vejede 144g og den største 172g...

Kommentér på:
Hvor meget tog jeres på i vægt??

Annonce