1.307 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Parring i udlandet? Parring i udlandet?

Hej er der nogen der har erfaring med at tage en hunkat til parring i udlandet.

Jeg har fundet en hankat i england, jeg MEGET gerne vil bruge. Men jeg er itvivl om det er en super ide, da hun aldrig har været parret før. Jeg ved ikke om hun forbliver i løb under en lang transport.Hvor lang tid skal jeg blive i landet?

Skal jeg måske "bare" sætte hende af ved den anden opdrætter også hente hende, når jeg ved der er killinger i hende (efter skanning)

Skal hun have sin veninde med (så der ikke er nogen stress ved sammenføring, når hun kom hjem igen?

Jeg skal så vidt jeg ved snart have hende ekstra vaccineret for at hun kan indføres i UK. Er der andet papirarbejde for at indføre hende i landet?

Vil meget gerne høre for og imod.

Grunden til at jeg ikke bare tager en hankat i DK er fordi, jeg ønsker at føre noget nyt kvalitetsblod til DK og racen er pt meget lille (Ikke det store udvalg i DK, sat i forhold til at jeg synes det bliver for indavlet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parring i udlandet?
Kommentér på:
Parring i udlandet?

Annonce